Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1653 ggr
Anonym
Anonym
0

Nervös

Jag ska träffa min "På G" killes föräldrar för första gången på lördag. Och jag är sjukt nervös. De vet inte att vi är på G, och inte heller att de kommer träffa dem då. Jag ska bara dyka upp. Vad kommer de att säga? Kommer de att ta de hela bra eller dåligt? Jag mår sjukt dåligt över detta och undrar om jag kanske ska fega ur, även om jag hatar att göra de. Hjälp?

Anonym
Anonym
0

De kommer inte veta att vi ska träffas, inte ha en aning. Kan ju passa på att säga att både jag och han är lite över 17 år gamla

Karmatarerskanise
3

Varför berättar ni inte? Låter märkligt att bara dyka upp.

Maria
1

När vår son bodde hemma så var det massor av ungdomar hemma på besök, både killar och tjejer och alltid var det någon som stannade på middag eller sov över. Vi hade ingen aning om de bara var kompisar eller hade något på G.

Det kommer att gå bra😉

/Maria

Anonym
Anonym
0

Jag vill inte känna någon press, och inte heller att de ska kunna spekulera i hur jag är innan vi träffats. Han brukar inte ha kompisar hemma (väldigt sällan) så jag känner extra press på att visa att jag "duger". Hans föräldrar är perfektionister, och jag passar inte riktigt in i den "ramen" de har. De har bra utbildning som de kämpat för, och de har även han. Men de är inte jag, jag har extremt svårt i skolan. Totala poängen efter 9an var 155, hans var 307.. lite skillnad.

Karmatarerskanise
1

Du verkar ju tyvärr känna stor press. Han kan väl bara säga att han ska bjuda hem en kompis?

Maria
5

#4 Du behöver väl knappast uppge vad du hade i betyg.

Jag tror att du oroar dig i onödan.

/Maria

Soleii
0

Tror att hans föräldrar bara kommer tycka att det är trevligt att få träffa någon som deras son gillar, så du behöver nog inte vara orolig :) sen är det klart alltid nervöst! Var supernervöst när jag träffade mina svärföräldrar första gången, och väldigt trevande. Nu är vi väldigt goda vänner och jag älskar att umgås med dem :)

Karmatarerskanise
0

Javisst är man nervös första gången :)