Näsplastik
Ingen aning om vart jag skulle sätta för grupp på detta men behöver hjälp av er som gjort näsplastik. Vilken klinik gick ni till? Vad kostade hela summan av kardemumman för er?
Har ni något att tillägga gör gärna det om det är något som kommit upp i efterhand som ni missat innan eller som jag borde veta. :)
Jag fick gratis av landstinget pga medicinska skäl.
/Christine
#1 Vad gjorde du? Svårt att andas? Gjorde det väldigt ont för dig? Läketiden hur va den för dig? När gjorde du det? Har säkert tusen frågor :)
#2 - Jag var konstant täppt i näsan, var det under hela min uppväxt, Flera undersökningar, allergitester osv visade ingenting så hjälp fick jag egentligen inte förrän efter jag fyllt 18. Dom tog bort nässnäckan i vardera näsborre (en i taget, inte vid samma tillfälle). Jag var öm efteråt men inte farligt, fick med mig smärtstillande och blodstillande, var väl svullen nån dag efteråt bara men inte farligt.
/Christine
#3 okej jag tänkte ju ''raspa'' bort en bit av min näsa så kanske blir värre, den ska ju byggas om lixom och sett så hemska bilder huh xD
#4 - Ja, den typen av plastik är ju lite mer synlig, jag var säkert mer svullen invändigt än utvändigt. Jag upplevde att det gick fort iaf.
/Christine
#5 guh va skönt för dig :)