Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1037 ggr
Anonym
Anonym
0

svårt

jag tycker det är "svårt" att rida min kille eller hur jag ska beskriva det och därför gillar jag inte att göra det. detta kanske låter jättekonstigt men kan någon ge tips på hur man kan göra?? 😊

IceTee
2

Jag brukar sitta så jag kan ta spjärn med benen, men "standard" är ju att sitta på knä över honom och trycka upp och ner med låren (det är en jäkla träning dock). Tänk på att det inte alls behöver gå så fort eller att man behöver dra den så långt ut!

Medarbetare på Skor iFokus

ChristineL
3

Gör det inte då? Du ska absolut inte gör något du inte trivs med!

[Thiah]
1

har jag inte gjort det på länge så blir jag garanterat andfådd som den otränade latmask jag är. 😂 Du kan be killen hjälpa till lite med händerna på rumpan om du känner att du vill högre upp eller gå snabbare än du orkar. 

Annars måste du experimentera med hur du har benen. Personligen byter jag ställning (lutar mig mycket framåt eller bakåt eller sitter rakt upp) och takt flera gånger annars blir jag så trött och får ont i knäna.

OlgaMaria
3

Säg till killen att ligga stilla och inte röra dig och vara tyst och ta det bara lugnt, gör precis som det känns bra för dig. Det måste inte alls gå fort. Bra om killen är passiv om han är okej med det så du kan få tid på dig att upptäcka det hela själv och bli trygg med det. Man kan ju lätt bli osäker om killen ska "hjälpa till". Lätt hänt att det känns som att man gör fel då. Man kan också ta tid till att kramas och pussas under tiden, som sagt, det måste inte gå fort.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

[AnimeV4]
1

Jag brukar bara sitta och röra mig fram och bak istället för upp och ner. Det funkar bra och blir inte jobbigt. Som ovanstående säger bör du inte göra något du inte gillar om det beror på annat än strul med teknik :)

Tjeja
1

"rida" är vanligaste orsaken till penisfrakturer..

ja det heter faktiskt fraktur fast det inte finns något skelettben i penisen..

Så rid försiktigt!!!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

[AnimeV4]
0

#6 Har också läst det. Usch och fy om det skulle hända!

IceTee
0

#6 som tur är krävs det riktigt mycket för att det ska hända! Om man inte drar ut den helt och sen bara sätter sig på den hårt utan att försöka få in den kan den "brytas", men det är ju väldigt lätt att unvika genom att bara ta det försiktigt!

Medarbetare på Skor iFokus