Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettfysisk-hälsa
Läst 1278 ggr
JoannaLi
0

Libra Hotties - var?

Jag har såna överjäkliga problem med mensvärk - som kan sätta sig var som helst! 

Helt plötsligt så snubblar jag över den till synes perfekta produkten, Libra Hotties (http://www.lovelibra.com.au/products/the-libra-collection/libra-hotties-heat-patches-2pk/). 

Men jag kan inte köpa dem någonstans? Jag försökte googla för att se om jag kunde hitta dem i någon svensk affär, men jag hittar dem bara i Australien och på Nya Zeeland - och de skickar inte till Sverige (så vitt jag kan hitta i alla fall). 

Finns det någon som vet vars man kan köpa dem i Sverige, eller hur man kan bära sig åt för att få dem - eller om det finns någon liknande produkt som går att köpa i Sverige?

Ladydragon
0

exakt såna som du efterfrågar har jag inte hittat men nåt liknande finns på Apoteket för engångsbruk Vheat tycker dom funkar helt oki även på magen mot mensvärken

JoannaLi
0

Skulle de funka även på andra ställen? Nog för att jag kan få att det sätter sig i magen eller ryggen, men allra överjäkligast är det när det sätter sig i höften/benet. Finns det någon chans att de skulle funka även där? Hur stora är dem? (Förlåt för alla frågor 😊)