Libra Hotties - var?
Jag har såna överjäkliga problem med mensvärk - som kan sätta sig var som helst!
Helt plötsligt så snubblar jag över den till synes perfekta produkten, Libra Hotties (http://www.lovelibra.com.au/products/the-libra-collection/libra-hotties-heat-patches-2pk/).
Men jag kan inte köpa dem någonstans? Jag försökte googla för att se om jag kunde hitta dem i någon svensk affär, men jag hittar dem bara i Australien och på Nya Zeeland - och de skickar inte till Sverige (så vitt jag kan hitta i alla fall).
Finns det någon som vet vars man kan köpa dem i Sverige, eller hur man kan bära sig åt för att få dem - eller om det finns någon liknande produkt som går att köpa i Sverige?
exakt såna som du efterfrågar har jag inte hittat men nåt liknande finns på Apoteket för engångsbruk Vheat tycker dom funkar helt oki även på magen mot mensvärken
Skulle de funka även på andra ställen? Nog för att jag kan få att det sätter sig i magen eller ryggen, men allra överjäkligast är det när det sätter sig i höften/benet. Finns det någon chans att de skulle funka även där? Hur stora är dem? (Förlåt för alla frågor 😊)