Dilemma
Tusan! Träffade en kille härom dagen. Vi klickade verkligen. Sen kom det fram att han är 20 och jag är 30!!! Han vill träffas igen. Jag med. Men samtidigt gnager tanken om åldersskillnaden. Den märktes inte. Men jag vet ju hur andra kommer se på mig om det skulle bli ngt.
Ska man glömma det? Eller sluta bry sig om andras eventuelka dömmande?
Om jag var du skulle jag inte släppa det bara sådär ifall jag kände att jag ville fortsätta ses, men jag skulle vara mer försiktig och ta det lugnare fram så man hinner tänka efter.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
Vad är viktigast för dig, att hitta din drömpartner eller att hitta din omgivnings drömpartner?
#2 Drömpartnern. Lätt!
Vaddå ålder? Skit i den, det är väl bara att köra, funkar det så funkar det och om inte så har du testat "lammkött" 😉
/Christine
#4 haha :)
Kör, bara kör! Varför bry sig om en siffra : ) Ni är båda vuxna och ingen annan människa kan bestämma vad ni känner och ingen annan ska heller bry sig om vem du blir eller inte blir kär i!
Min kille är också yngre än mig. Jag skiter i vad alla andra säger. Men vi får båda stå ut med skämtsamma kommentarer (och vi håller ju med och kan skratta åt det). Finns ingen annan människa i världen som kan ge mig det han kan. De flesta runt omkring oss tycker inte det är konstigt med åldersskillnaden, folk bryr sig nog i allmänhet mindre om sådant nu för tiden. Istället för att stirra sig blind på ålder ska man glädjas åt kärleken två personer kan känna för varandra. Vi behöver mer kärlek i världen.
LYCKA TILL! : )
http://sirinulot.wordpress.com/
Det är bara att säga lycka till🙂
/Maria
Det är 12 år mellan min man och mig och det funkar hur bra som helst.
( Vi har varit gifta i 15 år snart)
Så tuta och kör vetja!😃
Det är bara att köra på så att säga.
Det enda jag skulle oroa mig över är om han och jag faktiskt ligger på samma nivå. Jag har en yngre kille (endast 4 år emellan) och jag märker att han på vissa plan är väldigt omogen, åtminstone då det kommer till den emotionella sidan. Han är väldigt oerfaren då det kommer till känslor, sex etc. Det märkte jag dock först ett år senare efter att vi hade blivit ihop.
Det behöver ju inte vara så att den här killen är omogen men det lär du ju inte veta om du inte ger det en chans. :) Det finns ju en liten risk men det finns det med alla typer vi träffar oberoende ålder!
#9 jag hade en gång en sambo som var elva år ÄLDRE än mig. Han väldigt väldigt omogen. Får väl se om det blir något. Tack alla som skrivit.
Jag säger som de andra, strunta i siffrorna. Har själv en make som är 4 yngre än mig och jag tror mer på personlighet än siffrorna. :)
#10 Med andra ord behöver inte ålder säga så mycket men tyvärr finns ju risken att en så pass ung kille inte heller är riktigt mogen. Men som sagt är det bara att utforska och se hur det går. :) Han kanske är väldigt mogen för sin ålder. :)