Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 746 ggr
fora
0

flytningar

Hjälp jag har massa flytningar! Mer än jag nånsin haft jusst nu, jag har haft ganska mycket flytningar förut men inte hela tiden men iallafall det känna som dom kommer mer uppe på underlivet där klitoris är, Hjåääälp om det nån som vet vad som händer skriv!

IceTee
0

Du kanske har ägglossning? Antagligen kommer de från slidan, men om de kommer från urinröret (som sitter där du beskriver) bör du uppsöka läkare

Medarbetare på Skor iFokus

ChristineL
0

Hur gammal är du? Vad är det för nyans och konsistens? Har du haft oskyddat sex? Kliar det?

Jag tänker ägglossning, könssjukdom eller Svamp.

fora
0

Konsistens typ halv tjockt och vitt o ja jag har haft oskyddat sex men med samma kille o han o jag va oskulder, jag går på ppiller, men tack ändå:)

IceTee
0

#3 då kan det vara Svamp (även om flytningarna brukar vara mer klumpiga då, men jag fick inte det t.ex.) eller någon annan obalans i underlivet

Medarbetare på Skor iFokus

ChristineL
0

#3 - Ja, men då är det nog någon obalans i underlivet. Kolla upp det innan du behandlar.

Trollan92
0

Jag fick ökade flytningar av p-piller. De va så hemskt så att jag fick byta å de hjälpte. Så slutar de inte så ska du nog kolla upp ditt preventivmedel!