Aaarrggh!!
Måste bara få skrika av mig för jag är så JÄVLA ARG JUST NU på det JÄVLA UNIVERSITETET!!!!!
Skulle ha fått mina kurser avslutade idag så jag kan få ut betygen till senast idag.. Har pratat med kursledningen flera ggr under dagen för på måndag morgon har jag bokad tid där jag behöver visa upp att min utbildning är fullgjord!
Är klar sedan en vecka tillbaka!! Efter telefonkontakt flera ggr under dagen har de LOVAT att det ska bli klart idag.. och ÄNDÅ…
Nu så är det INTE registrerat som klart i alla fall fast jag ÄR klar!!!!
Så hejdå… det jobbet fick jag altså inte som jag skulle haft changsen på på måndag!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHhhhhhh 😮😡😮😡 #"¤%###%¤%¤&/¤#"!#%"&¤&&¤%"
Finns ingen möjlighet att förklara läget för jobbet och komma med pappren senare?
Bara ett förslag =)
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Går det inte att fixa jobbet ändå? Måste du ha papper på det? Går det inte ändå? Säg som det är.
Det var sista changsen… inte som att de inte har andra att välja på om man säger så… de kommer knappast lägga mer energi på mig och mitt tiggande att bara vänta liiite till för skolan har looovat att det ska bli klart nu… suck!
Å hur låter det ändå förresten. :(
Känns som att jag aldrig kommer få något jobb. en intervju på mer än 200 ansökningar. Orkar inte mer… vill bara skrika och grina och boxa sandsäckar tills händerna blir blå just nu.
Kan inte kursansvariga skriva ett intyg åt dig på att du klarat kursen?