Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1635 ggr
[Älskamig]
0

Kommer inte.

Jag har tagit upp det i tonåringar.ifokus, men tar upp det här med, då jag kanske kan få fler svar här 😊

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 3 år. Inte för ens i höst blev jag av med oskulden, eftersom att jag då kände mig redo och så. Vi har underbart sex, men jag har alltid fejkat orgasm, för att jag inte får till det att komma. Har visat han och berättat för honom hur jag vill ha det, och han lyckas få det otroligt bra, men jag kan inte komma.

Jag fick som tips ifrån tonåringar.ifokus att jag skulle sluta sätta press på att få orgasm, för att man kan ha lika skönt sex utan orgasm. Visst, det kan man, men någon gång borde väl även jag kunna få unna mig en härlig orgasm. Eller…? 
Fick även frågan om jag hjälper till under själva sexet, med att smeka mig själv osv, och ja, det gör jag. Vi har dessutom långt förspel och mycket lekar, så jag hinner 'värmas upp' .. Jag vet att det inte är alla som kan få orgasm under vanligt samlag, så det kan säkert vara så att jag är en av dem, MEN när han smeker och leker med mig, och jag njuter, så kommer jag inte ändå. Trots att han gör exakt så som jag brukar göra när jag är själv. 

Fick något tips att jag skulle slå av att jag inte fick komma, för det kunde funka. Kan även säga att detta inte funkar heller. 

Jag älskar ju allt vi gör, men jag får inte till det att komma. 🤓

Fridaaaa
2

Tycker inte det är rätt mot honom att fejka, bättre att vara ärlig.
Jag tror det blir annorlunda även om personen gör på liknande sätt som man gör själv. Och är egentligen inte konstigt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Suck, får bifoga bild på det jag skrev innan det hakade upp sig, men ja sluta fejka!

[Älskamig]
0

Tack för tipset hörrni :)

Ethina
0

Jag kan inte heller komma under någon form av sexuell aktivitet tillsammans med någon annan. Jag kan komma om jag hört att pojkvännen min somnat, annars går det inte. Det är som att någon annan inkräktar på min orgasm och då går det bara inte. Kan tänka mig att det är lite som med kärlek, letar du konstant dyker den aldrig upp. När du slutar tänka på det och bara låter det ske så kommer det. :)

Sarah
1

Sluta fejka, genast. Han kommer tycka att det är konstigt om du plötsligt slutar "komma" så kanske måste du förklara för honom att du fejkat. Men det finns ingen annan väg om du vill kunna komma med honom, ni vill ju hitta ett sätt så att det funkar för er båda. Som #2 säger så kan det vara en början, eller ta med en leksak. Det behöver inte vara hans sak att få dig att komma, använd fingrarna själv samtidigt som ni har sex, eller ngt annat.

whysoserious
1

Fejkade också i början mot min första pojkvän. Han var så ivrig i att få mig att komma, och därför gick det inte alls för mig. Då blev han besviken och jag fejkade några gånger efter det för jag fick dåligt samvete (j*vligt dumt nog)… Men efter några månaders sexande så blev jag mer avslappnad med honom och kunde stå naken 2m ifrån honom utan att skämmas det minsta lilla, och jag tror att det var en av orsakerna att jag inte kom - alltså att jag kände mig lite osäker i början, osäker på min kropp samt det vi gjorde eftersom att jag aldrig haft sex med nån annan än honom liksom. Så efter ett tag kunde jag faktiskt komma. Kan fortfarande ha svårt att komma ibland, men har insett att för att komma måste jag ha stimulans av klitoris (antingen en hand eller att jag gnider mig mot killen) och då ska det vara blött vid klittan så det glider bra och inte stramar haha. om det inte funkar så får killen ta på brösten SAMTIDIGT, leka med vårtorna eller det bästa är när han suger/slickar. (Mkt info det blev hehe men vill gärna hjälpa då jag har haft samma problem) Bästa ställningarna är när han ligger på rygg och jag ligger på rygg, på honom. Och så sköter han jobbet så att säga ;) andra bästa ställningen är när jag rider och sköter jobbet, ingen "in och ut" bara gnida fram och tillbaka om jag ska kunna komma!

Anonym
Anonym
0

Åh TS, jag är PRECIS som du!! Min kille och jag har varit tillsammans i 3.5 år, varit sexuellt aktiva i 3, och jag har ALDRIG kommit under sex! När han slickar mig kommer jag utan problem men vid sex går det bara inte. Även fast jag, precis som du, smeker mig själv, vi har långt förspel och allt det där. Även om han har ett finger rumpan som jag älskar, når jag inte dit. Penis i slidan, finger i rumpan och vibrator på klitoris. Men det händer inte i alla fall. Skulle väldigt gärna också vilja veta så jag följer den här tråden 😇

Anonym
Anonym
0

Alltså, det är helt normalt att det tar ett tag innan man "lär sig" hur man ska göra för att komma. Blev du av med oskulden i höstas så finner jag det inte konstigt att du inte gjort det ännu. Och nu tror jag problemet sitter i din hjärna, du spänner dig för mycket och du är inställd på att du ska fejka samt att du känner ångest över att du inte kan komma på riktigt - varav det inte sker på riktigt. Jag har varit precis där.

Att bli av med problemet är verkligen lättare sagt än gjort men det du först bör göra är att sluta fejka. Också lättare sagt än gjort men det är verkligen ett måste om du någon gång ska kunna slappna av ordentligt.

[Älskamig]
2

Har lyckats komma. Har nog bara handlat om att jag är rädd att han ska känna sig uttråkad, tröttna osv. :)