Förbannad.
Hej.
Måste skriva av mig.
Jag har varit deprimerad under någon månad nu och orkade inte ta mig iväg till stan för att fira nyår så jag bad killen om att stanna hemma med mig så kunde vi mysa till det här. Det gick bra till 23.00 när kompisarna ringde.
Nu är han i centrum och firar med kompisarna och jag sitter här helt ensam och grinar.
Om han hade lovat att vara hemma med dig tycker jag det var dålig stil.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
1# Jo han lovade… han vet att jag är väldigt deprimerad och inte orkar göra så mycket. Han sa att det är klart att han stannar hos mig. Men nej. Började ny året med att gråta medan alla skrek av glädje utanför. Känns sådär…
#2 Mycket dålig stil, hade inte heller varit värst glad 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej… känns som det här kommer bli ett helvetes år.. usch 😕
Fy dålig still hade skällt ut han redigt:/ Styrke kramar till dej vet hur jobbigt de är med depritoner hade med ingen ork det ända jag orka var typ dricka för att inte torka ut resten fick sambon sköta av det jag inte orka :) kramis från mej håller tummarna för dej vännen
Åh! Virtuell kram till dig : ( Jag ska jobba imorgon så har också suttit hemma ikväll!
Angående depressionen, det finns hjälp att få. Man ska inte behöva gå med en depression. Det har jag gjort och det höll på att gå käpprätt åt helvete.
http://sirinulot.wordpress.com/
Nä taskigt av honom! Man ska aldrig lämna någon ensam på en stor dag. Ta ett snack om det, han kanske ångrar sig. Kram!