Hittar Inte.... :P
Jag har försökt att hitta dom här två klädesplaggen igen från nätet, men jag hittar dom inte. Jag har sökt på lightinthebox.com och wish.com, men dom är som spårlöst borta. Jag sparade dom här två bilderna i min IPad för en vecka sedan, men nu kommer jag inte ihåg från vilken sida jag kollade på som dom här två fanns. Tänkte faktiskt beställa dom här två, men nu är dom borta. O_o Kan någon hjälpa mig att hitta dom här igen?

Jag använde Google Picture Search för att hitta dem - det kan du också göra - så här: 1) använd Google Chrome webläsare (har du den inte så ladda ner och använd) 2) så fort du ser en bild som du vill leta rätt på källan till, så högerklickar du på bilden och väljer valet "Search Google for this image" (eller motsvarande på svenska) Jag högerklickar på bild på det sättet när jag använder min Mac - men jag tror det är samma på Windows/PC). 3) När du gjort det så får du upp en massa (ja, mer eller mindre många - beroende på hur vanlig bilden är) förslag på var bilden förekommer på nätet 4) Klicka den eller de länkar som du tycker verkar intressantast 5) Klart! ;-))
Här finns den ena - den med NYC: tydligen en holländsk site som du kan beställa från
http://www.lightinthebox.com/nl/Populair/Jurk_Zwart.html
Ja - du sa ju att du hade sökt på Lightinthebox…hmmm
Här finns den andra:
En amerikansk site - AliExpress (oj vad mycke Plus Size deat fanns på den amerikanska sajten….;-) )
Ha, ha - Mitralis - du var snabbare än jag! Grattis! Fniss
Men jag tog mig tid att skriva liten instruktion för hur man använder Google Picture Search också…
Jag vet att Google jobbar på att man ska kunna söka på filmer/video på motsvarande sätt - häftigt, va!
Ciao från Tonia
Tack för att ni hittade dom på två olika sajter! XD Jag som har sökt som en galning efter dom.

Elle huuur!
😂