Hjälp!! ont
Nu är det en vecka min mage har gjort ont på morgen direkt när jag vaknat. Sen när jag gått upp, gått på toa så försvinner det! vad kan det vara? har inte haft min mens på flera månader (det har jag kollat upp,mså det är ingen fara) men kan det vara mensen som är på gång? men bara på morgonen? är sp rädd för å få mens nu eftersom det blöder så mycket.. men det är nedre delen av magen
Menar du efter du kissat på morgonen? Jag kan vakna och ha jätteont om jag sovit kissnödig (inte vaknat utav de) utan blir som man hållit sig länge, efter jag kissat så försvinner det.
||My Love For Animals Is Immortal||
Ja det går över då. men det har bara varit så swn i lördags så är orolig att de e nåt annat
Ring 1177 om du är orolig! Men jag tror personligen att din mens kan vara på g, sov med en nattbinda om du är orolig att den ska komma? 🙂
Medarbetare på Skor iFokus
det är inte Så att jag är orolig för att mensen ska komma och att det ska läcka.. mer för att det brukar blöda SKITMUCKET och vi ska åka utomlands
#4 sånt är svårt… du kanske ska kolla upp mens-kopp? Verkar funka myyycket bättre än bindor och tamponger!
men jag blöder så mkt så jag kan ens inte gå typ… finns det nåt som kan hjälpa????
Som sagt, kolla upp menskopp, de ska kunna hålla mer blod än en tampong (om man väljer största storleken!
Jag har exakt samma problem och jag ska åka utomlands om en vecka. Är också helt panikslagen!! (inte för att jag intkan bada osv, utan för att det blöder så jäkla mycket)
Be the best version of you.
- Zoella
finns det inget man kan göra för att göra så mensen kommer senare?
Be the best version of you.
- Zoella
#9 det finna tabletter, dock tycker jag att först ska kontakta en barnmorska då!