Inte tabletter?
Hej, Kanske en ganska konstig fråga men vill gärna veta. Jag går på provera och tog två tabletter runt 20 tiden igår. Men jag spydde nyss upp en grön sörja, det kan väl inte vara tabletterna?
Nej tycker inte låter som om det är tabletterna som kom upp igen efter så lång tid kroppen borde ha tagit hand om tabletterna redan
grön sörja låter som galla…vet inte riktigt om det är så bra att kräkas upp sånt men fortsätter det så tycker jag du borde i alla fall ringa 1177 och rådgöra med dom
En grön sörja är galla och berodde på att din mage var tom, men att du kräktes ändå! Nu vet jag inte hur lång tid det tog mellan, men jag skulle inte tro det ändå. Jag tycker att du ska fortsätta ett tag till innan du drar några slutsatser! Biverkningar kommer sällan på en gång
Medarbetare på Skor iFokus
#1 Tack för svar! Då kan jag vara lugn att det inte är tabletterna jag spytt upp! :) #2 Jag ville bara ha det konstaterat att det inte var tabletterna! Då jag varit väldigt mör i kroppen hela veckan så tror inte det är någon biverkning utan att jag är sjuk.
Det går ju magsjuka nu också! :)
#5 Jo jag vet! Har tagit dem i några månader nu utan större problem mer än att jag blev illamående med extrem huvudvärk under de två första veckorna. Men detta är ingen biverkning, utan jag mår riktigt dåligt för att jag är sjuk.
Ojoj jag ska ju äta det snart :O
#8 P pillerna?
#9 Provera 10 mg för att skjuta upp mensen. :0
#10 Ingen mening att oroa sig. En del får biverkningar och andra inte. Du kan lika gärna vara utan sånt.
#8 de flesta får inge biverkningar alls, då hade det inte fått säljas, så oroa dig inte!
#11 #12 Tack för att ni försöker lugna mej, det går nog bra.😃