Dildoonline.se
Behöver lite hjälp åt min vännina som beställde en sak från dildoonline.se , det står på sidan att det tar 3-5 arb. dagar innan man får den. Och är inte varan i lager så kommer den efter 14 dagar. Det är nu mer än en månad sen hon beställde och betalade direkt. Hon har inte fått den, de har inte skickat den och de svarar inte när hon mailar dom. De har inget telefon nummer, utan de hänvisar till mail.
Hon ska anmäla till polisen, men är de någon här inne som beställt därifrån? Som kanske haft samma problem? Eller bara har bra erfarenheter av sidan?
Hemsida: Nivinas kaniner
hahaha, den har man hört förut "åt min väninna". Du behöver inte skämmas, dildos är rätt så vanligt ändå.
Mitt tips är: Ring till konsumentombudsmannen i din stad och fråga. När jag gjorde det angående ett annat ärende fick jag reda på att det företaget var jätteoseriöst etc. Jag menar, konsumentverket kanske vet hur sidan verkar och funkar. Sedan kan du göra någonting utifrån det. Lycka till!
Annars kan du nästa gång gå till teknikmagasinet, fråga om dildon som du vill ha och sedan fråga när de tagit fram den om de kan slå in den åt dig. Då tror de att du tänker köpa den i present, och det blir inte lika pinsamt.
Haha ärligt talat så är det min vännina ;) jag köper inga sådana saker via nätet haha! Vi var inne i en affär men hon ville beställa då det skulle bli mycket billigare på den sidan.. Men de gick ju inte så bra tyvär. Ska meddela henne det!
Klart att det ska polisanmälas!!! Bedragare på nätet måste stoppas i den mån det går! Aa
"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.
Här har du en bra sida annars med smidig leverans och diskreta paket också för den delen :)
http://www.passionofsweden.se/
#4 behöver inga tips om sidor. Beställer inte sånt och använder inte sånt. Sambon räcker gott o väl ;) Men hon har iaf polisanmält detta, och kommer troligtvis inte få sina pengar tbx. Sen var de nå mer men minns inte riktigt. Så tråkig händelse :/