Förvirrad!
Hejsan!
Kanske har hamnat lite fel, men jag gör i alla fall ett försök.
Jag är 29 år gammal och känner mig fruktansvärt förvirrad. Har träffat en person som jag känner mig attraherad av och inte kan sluta tänka på.. sitter bara och ler för mig själv så fort personen dyker upp i mitt huvud vilket den gör väldigt ofta, men ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag egentligen vill. Och faktum är att jag inte alls känner personen ifråga, vi har bara träffat på bussen ett par gånger. Tittat på varandra, lett mot varandra men aldrig pratat. Jag råkade av misstag "dissa" personen sist vi sågs.. Jag tror att personen var på väg att säga något till mig precis när jag var på väg att kliva av bussen, så jag sa bara hej sen gick jag ut.
Sjukt frustrerande och ja, jag sitter och funderar och tänker på vad jag ska göra..
Till saken hör att jag för ca. ett år sedan kom ut som gay och det känns liksom lite dumt att sedan ångra sig. Konstigt formulerat inlägg detta blev, men jag hoppas att det finns någon som kan ge någon typ av respons i alla fall.
Tack på förhand =)

Putt
Gay, bi, vad spelar det för roll? :) Jag tycker du ska försöka ta kontakt nästa gång ni ses på bussen. Säg hej och något lite trevligt om vart hen är på väg eller ska hitta på och försöka småprata lite. Det är ju ändå "lagom diskret" ifall du tydligt skulle märka att den andra inte är intresserad. Vad du egentligen vill kommer du säkert underfunn med allt eftersom, men först och främst tycker jag du ska ge det ett litet försök!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Håller med #2 de är bättre att försöka prata med personen i fråga, behöver inte vara något super intressant, när ni väl kommit igång med små pratet flyter de på, man kommer på ju nya saker att prata om hela tiden.

Hjärtligt tack för era svar =)

Tänk om vi inte ses mer? Det var en vecka sen sist…
Det är sommar och ledigheter för många, det kan bli lite andra tider pch turer man tar då. Stressa inte upp dig än, personen har nog bara haft något somrigt för sig :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]