Kladd efter ?
Det är så att ibland när jag onanerar så blir kladdet klumpigt när jag har ut Dildon de blir som sperma den är i te transparant den är vit och lite klumpig som sarre fast tjockare men inte som gröt . Kan det beror på att de blir som friktion ? Och Att man är väldigt upphetsad ? Och jag misstänker att de är ju nära min mens så sådant tjocknar lite men vet ej . Vad tror ni ? Är de normalt att de blir så ? Ser nästan ut som att man sprutar sperma i mig
Det kan vara fullständigt normalt, men det kan också vara att du fått en liten svampinfektion på grund av obalans i surheten där inne.
Svamp inne i slidan kan ge flytningar som påminner lite om keso, är det så det är kanske?
Oavsett låter det som någon vanligt och helt ofarligt! Lätta svampinfektioner brukar lägga sig när mensen kommer och balansen återställs. I värsta fall kanske du behöver lite pevaryl eller något som hjälper de bra bakterierna i underlivet att återställa balansen.
Kliar eller svider det något i slidan? om det gör det kan man behöve pevaryl för att slippa klådan. annars är det bara att låta det vara så går det vanligtvis över av sig själv.
Fortsätt du att njuta av din dildo, det mår hela kroppen bra av! 👍
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Det är fullt normalt, blir så för mig med, kroppen är smart och hjälper till att producera eget glidmedel när vi är upphetsade, det är därför det är så viktigt att båda två är det innan man har sex, vi tjejer blir våta och killar får försats som hjälper till och smörjer.
Så länge det inte kliar, svider eller luktar fränt så är det ingen fara.
Njut och var glad att din kropp fungerar som den ska. :)
Nä de kliar inget och luktar som vanligt, nej inte keso men vitt och lite tjockare . God ja dildo är räddaren i nöd haha ne men riktigt trevlig uppfinning , men just ni längtar jag efter min man ömhet kärlek hans kropp och framförallt beröring och hans händer på min kropp
Kan tillägga att jag verkligen känner igen mig, har inte sådana flytningar i vanliga fall, det är tjockt och vitt för mig med.
Får inte heller riktigt lika rikliga flytningar när vi har sex, det kommer bara när jag använder min dildo, har en teori om att dess material retar lite, så det produceras mer och det är oavsätt om jag använder glidmedel eller inte.
Har aldrig haft nåt problem med att använda den, det blir bara lite mer "kladd".
Så för mig, som inte har någon medicinsk bakgrund, så låter det fullt normalt.
5 ja men de låter rimligt. Men lite materialet tänker jag på att de blir friktion och så blinde mer och sen gillar jag att omfamna dildon extra de blir en helt anan känsla tajtare och man känner mer och blir då mer kladd när man gör sin grej som du säger . Och speciellt när man är extra upphetsad då får jag mer . Hade min man kört samma hastighet som jag gör med dildon hade det vart lika mycket kladd hehe. Men ville höra om det är fler med liknande händelser så det kanske är normalt trots alls
Smart av dig att fråga så du inte behöver vara orolig, tror som du att det är dildon, friktionen av den som gör det.
Hoppas du känner dig lugnad?
Det är fullt normalt.
Skönt att hör tack tjejer vad vore vi utan varandra ❤️❤️
🌺 Ja det blir så mycket bättre när man tar sig tid och bryr sig om varandra. :)