Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 934 ggr
Anonym
Anonym
0

Gud...

Jag behöver bara skriva av mig lite, skäms sjukt mycket. Nu blir det kanske lite anti klimax när ni läser storyn men men. Idag var det skolavslutning och min familj hade redan innan bestämt att vi skulle på någon utflykt. Mamma sa att jag fick ta med en kompis. Jag bestämde mig för att jag ville ta med "Sara" som satt bredvid mig. Precis när jag frågade så kommer hennes pappa och ska säga hej då för att han ska till jobbet. Hon säger ju till sin pappa på en gång och han bah: ää va? Varför ska ni dit? Som om jag var helt dum i huvudet som frågade. Till slut fick hon dock följa med. Men nu till det värsta. Efter utflykten när "sara" åkt hem så skulle jag och pappa kolla efter filmer på tv som vi kunde se ikväll. (I helgen var jag hos en kompis och hon tittade på the shining och automatiskt blir jag ju oxå drabbad av det och ser oxå på den) och av någon j*vla anledning säger jag: du pappa, har du sätt the shining? Pappa: ja, har du? Jag: japp! Pappa: va!? Den får du ju inte se! Det är en av de läskigaste filmerna ju! Tjatar han jätte länge, när han lugnat ner sig lite säger han: Vad gillade du när han gosade med den nakna tanten? Asså jag dog! Jag försökte ju rädd det och säga: hon ruttnade.. Men hela samtalet blev sjukt obekvämt. Själv blev jag inte så skärrad av filmen utan tog det rätt okej faktiskt. Hur ska jag bli av med den där jobbiga pinsamhets känslan?? Super tacksam för svar, verkligen!!!

Evilina
0

Jag ser faktiskt ingenting i de situationerna som du behöver skämmas för eller tycka är pinsamma, sen visst att om du är under 15 så får du inte se barnförbjudna filmer så som the shining, men om du inte lider av det så ser jag ingen fara med det. Tror mest att din pappa försökte inleda ett lite skojsamt samtal. Nu känner ju inte jag honom eller vet hur eran relation ser ut så det kanske visst var pinsamt, jag kan ju bara utgå ifrån egna erfarenheter. Men om det är jobbigt så försök hitta något annat att tänka på, titta på en film om ni fick tag på en eller lyssna på bra musik, bara försök få ut det ur huvudet :)

Fizzy
1

Pappor är lite såna. Dom flesta iallafall. Försöker vara lite skojiga på sitt eget sätt.

Du vill inte veta hur min pappa betedde sig när han misstänkte jag hade haft sex. Pinsamt i hemmet ett par dagar.

May the Gerbils be with you :3