Akut fråga.
Vet att jag nog skrivit någon tidigare gång med det här med akut p-piller, men vill fråga igen ,fast denna gången gäller det annan 'situation' (samma kille, och ska skaffa p-piller i veckan) ..
Jag funderar om jag ska ta akut p-piller när jag ändå har det hemma, med tanke på att i förmiddags så kom min kille på mitt kön, om man säger det så… Eller ja, han kom på magen, men han hade vart och gnuggat sig nere mellan mina ben.. Sen när jag kom hem så var det en vit torkad fläck i mina trosor… För sen låg vi och gosade lite, och sen började vi igen.. Han var ju ändå vid öppningen, om man säger så..
Vore tacksam för svar!
Kom han bara på ditt kön är risken att du ens blir gravid nästan obefintlig, han behöver komma i dig eller försatsen då för att du ska kunna bli gravid.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1: Han lekte ju med sin i min öppning, efter att han kommit och sedan före… Så är rädd att han kom i min öppning…
#2 Var han bara på utsidan är risken väldigt liten.
Men varför göra sånt om du inte har p-medel? Eller inte använda kondom?
#3: Det var ju inte så att det planerades :P Ska fixa det i veckan, som sagt.
Men om jag är osäker om han kom i öppningne, behöver jag inte alltså ta?
#4 Man har alltid ett val 😉
Om han kom på dig bara så är risken nästan obefintlig, beror på när han drog ut den, är spermie i försatsen nämligen
Ta om du har hemma! Jag hade inte tvekat en sekund, lika bra att vara på den säkra sidan :)
Jag skulle oxå tagit om jag hade hemma! är så nojig och skulle bara oroa mej en massa.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .