Skinroller?
Är det någon som har testat Skinroller (eller likn, t.ex. den här: http://www.skinroller.se/produkt/skinroller/)? Fungerar det? Blir hyn snyggare?
Jag är lite sugen på att testa, för jag har lite ärr efter finnar och akne på mina axlar som jag tycker är så himla fula och hade velat bli av med. Men skulle vilja höra först om det är någon annan som har testat och vad ni tycker. :)
Jag har inte heller testat men är lite nyfiken! Vore kul om det fanns andra som hade erfarenheter att dela med sig av 🙂
Funkade tråkigt nog inte alls för mig. Allt som hände var att jag blev väldigt torr trots att jag följde alla rekommendationer. Så för min del var det 500 kr rakt i sjön.
#2: Låter inte bra… :/ Får jag fråga vad du testade det på? Akne? Bristningar? Ärr?
Jag har testat i ansiktet (med en 0,5 mm) och jag blev väldigt röd dagen ut och torr de efterföljande dagarna. Jag testade bara för att jag var nyfiken, har inga finnar eller ärr i ansiktet. Eftersom de var omständligt att rulla så kommer jag inte rulla på ett tag, men det kändes fräscht att få lite "ny hud".
#2 bristningar