Garderobsproblem
Det här är ett inlägg som är oerhört OT. Jag ska nämligen få byta rum hemma. Just nu har jag ett rum på övervåningen men får byta rum till ett i källaren om jag kan lösa ett problem. Problemet är att det inte finns några garderober i rummet i källaren och mamma vill inte gärna köpa nya eftersom rummet kommer bli tillfälligt. Hur ska jag lösa det med kläder? Har ni nån ide på hur jag kan ha de?
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Förvarningslådor under sängen?:)
#1 Smart! Det är en dubbelsäng så det borde funka, ska prata med mamma när jag kommer hem från skolan. Tack! :) Nån ide för hur jag kan ha mina klänningar, skjortor och sånt som måste hänga?
Min kvinna hänger sina klänningar på en hängare som liknar denna. Det är måhända inte den mest estetiska lösningen, men den är rätt så praktisk eftersom den rymmer väldigt många plagg.
Det finns enkla "stänger" som man kan hänga upp på :) Kan länka senare ,vet inte hur man gör via paden jag sitter vid just nu ,hhaha. :P Dom stängerna finns oftast billigt på blocket :P sök annars på Pinterest efter garderobsinspiration eller något sånt :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
#3 Ska leta rätt på en sån där med hjul, tack! :)