Dejtingsida
Finns det någon här som träffat någon genom nätet? Vilken dejtingsida skulle ni rekomender? :)
Jag träffa min man via nätet. Vi visste vem den andre var men jag flörta inte med honom då han var upptagen när jag var singel. Så jag fick nys om att han fanns på den sidan jag var medlem på spraydate. Bra ingen aning hur den är idag den var väl inte så bra men kul hade vi iaf 😃
Spraydate finns inte kvar den togs över av match utan att medlemmarna fick nån förvarning så en morron hamnade man på match.com med en uppmaning om att man måste betala för att kunna läsa sina meddelanden.
Själv träffade jag min blivande man på happypancake även den siten är gratis, tycker inte det var något bättre på betalsiter som mötesplatsen när man var i min ålder i alla fall (runt 40) tyckte det fanns väldigt många knäppgökar på alla ställena. Tog ca 3år av att få kontakt med knäppgökar innan jag träffade nån som var vettig och behandlade mig som en människa. Så man bör ha lite skinn på näsan och inte tro på allt folk skriver till en på dejtingsiter.
Jag hänger mest på okcupid, men jag vet inte om den sidan är så bra för svenskar.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Många bud :) finns det fler som träffat sin partner via nätet? Tänkte ge badoo ett försök, men liten stad gör att det är svårt att hitta någon man inte redan vet mycket om ..
Kan vara bra testa mer än en gratissida man kan alltid gå ur ifall man inte trivs på en sida, Badoo funkade inte alls för mig fick såna grova sexuella brev att jag mest kände mig sexuellt ofredad där, trots jag utförligt skrivit vad jag sökte (men många killar läser inte texen) + jag hade fullt klädda tråkiga bilder typ jeans och tröja inget urringat eller ens smink på bilderna. Så mitt konto varade inte så länge där. Fanns knäppgökar på happypancake och spray med men riktigt så grova brev fick jag inte där. Men sånt är säkert olika för olika personer.
#6 men fy det lät inge vidare :( det är lite det jag är rädd för med nätdejting. Man vet ju egentligen inte vad det är för typ som sitter på andra sidan :(
Bara för att en person blivit "utsatt" för detta på en specifik sida betyder det inte att du kommer bli det :)
Jag å andra sidan blev mer utsatt för skamliga förslag på Happy pancake så det är väl induviduellt antar jag :) Badoo kan dock kännas som att personerna inte är så seriösa, men det finns guldkorn där med, man måste bara precis som på så många andra sidor, sortera ut dräggen och inte ge sig i första taget :)
Idioter kommer du stöta på vilken sida du än reggar dig på, så testa dig fram vad som passar dig bäst :)
jag träffa in kille genom nätet (badoo) inget sida jag direkt rekommenderar för att hitta kille, men ibland har man tur :)
Lev inte i då tiden eller framtiden, gör som hundarna och njut av nuet! http://bloggbybella.se/, https://www.facebook.com/starkreumatiker medarbetare cockerspaniel ifokus
Jag får testa mig fram het enkelt. Synd att det finns så många rötägg! (Finns säkert en hel del kvinnor också som beter sig illa på nätet) Kan dom inte förstå att dom bara förstör..
Jag mötte min make på "heta Linjen" i början på 90-talet 😃 Jag var ett stör och ringde dit för att förstöra för andra, efter ca 1 timme in i diverse samtal så hörde jag en spännande röst och skärpte till mig (tur för mig) Jag var då 18år.
Man får nog inte ha för höga förväntningar, händer det så händer det..
11. Haha, den linjen är nog inte många yngre som vet hur rolig den var . Var en hel del mysko där inne 😃 Kul att du träffa din man där igenom 😉
Jag har träffat och dejtat via kamrat, spraydate och happypancake. Vet inte om nån av dom finns kvar längre dock.
/Christine
Haha Heta linjen ringde jag med som liten pjuklarv, sa att man va 18 men va väl typ 12 bara för att retas o jävlas ;)

Oj hade nästan glömt bort Heta Linjen, jösses så många timmar man stog i telefonkiosken o pratade med killar. Gick åt en o annan 10 öring då
Träffade faktiskt min nuvarande kille på en sida som heter Emocore.se.. haha..
Skön tråd med inspiraiton kring att det finns endå ett "hopp" inom nätdejting att träffa kärlek! Jag har personligen märkt dejtingsajter som skriver att de har 3-500 000 aktiva medlemmar, sjukt men denna artikeln kanske bevisar deras påstående http://www.dn.se/sthlm/stockholmarna-dejtar-mest-pa-natet/ ? Har varit registrerade på 3 sajter som har varit "ok" Läste även lite om svenska dejtingsidor på http://dejtingkung.se om vilka sajter som rekommenderas, finns väl inget som är "perfect" egentligen.