Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsexualitet
Läst 8441 ggr
Glorious
2014-03-29 22:25
43

Onanitips!

Haha ni måste testa detta.. Har haft kille länge och vi har det bra tillsammans. Innan honom hade jag inte så mycket erfarenhet varken av sex eller att ta på mig själv och i med att jag blev tsm med honom brydde jag mig inte om att utforska mig själv så mycket. Hade aldrig kommit själv det vill säga. Sökte lite på nätet på tips för jag tycker jag har haft rätt svårt att komma, ibland med honom också. 

Hittade galnaste, billigaste, skönaste tipset ever på ett forum! Ta en tom roll-on deo och ta bort kulan med en kniv (försiktig) - vilket är lättare än vad man tror. Skölj ur deon och tvätta kulan ordentligt! Fyll deon med glidmedel, barnolja eller som jag ganska hett vatten och smörj kulan med barnolja - sätt tillbaks kulan och börja rulla ;) Ger lite känslan som att bli slickad. Krävs lite trix till en början för att det ska kännas naturligt men det blir en väldigt härlig värme från vattnet. Det kan säkert variera mellan olika roll-ons också hur friktionen blir, men testa åtminstone! För mig gick det alltså hur lätt som helst, känns nice att kunna göra det själv :)

mollyt
2014-03-30 20:43
5

Hahaha! Fan vad roligt! Hade aldrig hört talats om detta ;D Jag är inget stort fan av att få oralsex så inget för mig, men det var en rolig idé! Man ska vara påhittig ibland!

Glorious
2014-03-30 22:00
4

Hahah ja visst är det, så skrattretande enkelt och göra men också så roligt, konstigt och bra :) Ah okej, kanske kan va värt att testa ändå? Det är ju inte riktigt samma sak + att du har ju all kontroll själv ;)

Spade
2014-04-29 19:35
1

Haha jag testade faktiskt idag då min pojkvän inte är här ;D haha! 
Gick jättesnabbt :D tog dock bara vatten

Glorious
2014-04-29 23:17
0

#3 Hihi, va roligt att höra! :D