Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1063 ggr
[Mintassen]
0

Hotad

Jag har varit beronde av cam sex och nu hotar en att lägga ut de på nätet hur kan jag stoppa de ?¨

Jag har lagt ner allt med de att göra gör inget med cam sex mer utan lever ett vanligt liv. Nu ska en lägga ut de på nätet när jag hade cam sex alltså filmen hur kan jag göra så han inte gör det jag vill inte flora mitt liv tack vare att någon lägger ut de på mej är nu rädd att bli dumpad av min kille och allt min dröm kille med 😭

[Majbot]
12

Det är en risk du har tagit genom att cama, då denne person lägger ut det på nätet kan du skriva till admin på sidan och be dem att ta bort filmen eller också möjligtvis anmäla till polis, men är inte riktigt hundra på hur det funkar.

Varför ens göra sånt om du har pojkvän?

Fialialej
0

Kan du berätta för din kille om det här så att han kan stötta dig vore det ju kanon. Annars har jag inget bra tips tyvärr, för jag har ingen erfarenhet av såntdär alls. Hoppas det löser sig. Fattar att det är en jobbig sits. :/

"På natten är alla katter svarta"

Fridaaaa
4

Älskar man sin kille gör man inte sånt (enligt mig).

Säger som #1. Har du dock varit med på det, är det inte säkert att det går så lätt att få bort, många saker sprids på nätet snabbt och finns kvar även fast det "tas bort" så att säga.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Mintassen]
2

Gjorde det förre han då jag var singel 🙂

Fridaaaa
0

#4 Ok så kunde det inte tolkas i ditt inlägg.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Mintassen]
0

Fialialej
2

Jag tolade det så. Men det har väl inget med det här att göra ändå. Känner du människan som tänker lägga ut filmen? Hur vet du attvhan tänker lägga ut den? Kan du prata med honom om det?

"På natten är alla katter svarta"

[Mintassen]
0

Nä han sa det han sa nyss att han inget ska göra nu men är ändå på min vakt

Ellenor123
1

Om han fortsätter att hota dig, kontakta polisen! Det har varit mycket i tidningarna på sistone om män som utnyttjat unga tjejer på exakt samma sätt. Hotat dem lägga ut camfilmerna på nätet om de inte fortsätter att visa sig i cam för dem.

Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕