Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettskönhet-och-mode
Läst 2755 ggr
[Teddies matte]
1

Freebra

Är det någon här som ha testat/äger en freebra från Lindex? Är det något att ha? Skulle behöva en till några enstaka tillfällen och har Lindex i närheten som har dem inne.

Disturbed-Angel
1

Jag har inte testat någon från Lindex, utan köpte min på nätet. Jag tyckte den funkade relativt bra under en kortare period. Men det är inget jag skulle rekommendera om man har stora bröst för jag upplevde inte att de gav något vidare stöd ens till mina relativt små bröst.  Klistret på baksidan blev ganska fort "oklistrigt" så att "BHn" lossnar.

[Teddies matte]
0

#1 Ah, okej.

Är det annars någon som testat nipplecovers, bra/dåligt?

Disturbed-Angel
0

Det har jag också provat och det tycker jag känns mycket säkrare än en freebra.

Hanna
5

Jag har en från Lindex som jag tycker är super! Hade den både på balen (måånga timmar) och studenten (spöregn). Still going strong. 😃

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Ison
1

Freebra funka inte för mig.. Nipplecovers däremot är Guds bästa uppfinning när man ska ha vissa klädesplagg!!;)

marialinnea
1

Jag har den från Lindex och förutom att jag valde en liten storlek (den fungerar jättebra ändå, men till nästa gång tar jag en storlek upp) så var och är den super! Har haft den i ett år och jag har använt den kanske 5-6 gånger och den fäster fortfarande lika bra. Kom ihåg att sätta på plasten över klistret direkt när du tar av den bara. Själv tyckte jag den var väldigt prisvärd, jag rekommenderar den! :))

KitoBonito
0

För mig med a-kupa har det fungerat suveränt och har kunnat återanvända den några gånger med tvätt. Efter kanske 4:e gånger litar jag dock inte så mycket på klistret längre och köper nog en ny till nästa tillfälle!

mimåne
0

Jag har en freebra som är köpt på nelly.se. Är det samma som finns på lindex?

Min är guld värd. Kunde inte ha varit nöjdare med den.

Medarbetare på akvariefisk ifokus