Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 979 ggr
Anonym
Anonym
2014-04-08 22:23
1

Rädd

Hej Vill bara skriva av mig. Jag är så himla rädd för sex. Jag är rädd att de ska göra ont och att jag gör de med fel kille. Haft någon jag tänkt på att ha sex med när vi varit ihop. Men sen när jag tänker efter, är det någon jag verkligen vill ha det med? Och nej, de är det verkligen inte. De senaste "på G" har alltid slutat tvärt precis innan vi blir ett par. För att jag tänker om och vill inte ha sex med första bästa, och inte heller en "tonårsförälskelse". Jag vill ha det med någon som betyder något för mig, och som vet vad han sysslar med. Jag är 17 år och oskuld. Om jag någon gång skulle få för mig att leka med mig själv är det helt omöjligt. Jag har långa naglar (mina egna, naturliga) och de river och gör ont om jag skulle ta det. Enkla lösningar som morot och smal, skalad gurka mm. är helt hopplöst. De går inte in mer än 2 ca, sedan tar de stopp. Trycker jag får jag ont upp mot ryggen. Jag är rädd att sexet kommer att göra ont? Jag blir lätt upphetsad och blir ganska våt. Så de är inte problemet. Frågan är om det är möjligt att penisen ens går in? Och gör den det, får jag ont i ryggen? De är så enorma smärtor jag får, även i de dagliga livet. (Med reservation för fel grupp) Hjälp mig?

[silkesnosen]
2014-04-08 23:05
2

Du ska inte ha sex förrän du känner att du vill och är bekväm, så slita upp med att stressa upp dig för det och låt det hända när det sker. Att du inte kan köra upp något större som oupphetsad, skulle jag vilja säga är fullt normalt. När du är med någon du tycker om så blir du mer öppen och våtare.