Ensam...
Hej, egentligen vill jag bara få skriva av mig lite då det kan underlätta ibland :)
Jag fyller 21 år om några månader. Jag har varit arbetslös i ca 1-1½ år och att bara gå hemma gör att jag har börjat tänka och bry mig på saker och ting som jag egentligen kanske inte borde.
Jag har börjat tänka väldigt mycket på framtiden. Det är så sjukt mycket jag vill göra på så kort tid.
Jag kan sitta och bry mig på när jag ska göra vad :/
Jag känner nästan daglig avundssjuka även om jag inte ska jämföra mig med alla andra.
Jag har aldrig någonsin haft ett förhållande. Jag fick mitt livs första kyss på min 20-årsdag och har aldrig haft sex.
Inget fel egentligen då jag sparar mig för den rätta, men jag har börjat inse mycket mer att alla människor har en behov av kärlek och närhet.
Bara när min hund lägger sig nära mig så kan det börja pirra i min kropp.
Absolut inte för något sexistiskt, utan för jag är så ovan vid närhet.
Samtidigt har jag en syster som är 1 år äldre och hon verkar leva det perfekta livet. Jag är avundssjuk på henne!
Jag är avundssjuk på nästan alla känns det som!
Samtidigt som jag drömmer om att ha någon att hålla om på nätterna så drömmer jag om att skaffa barn. Jag klarar knappt av att se någon gravid.
Jag klarar knappt av att se någon hålla handen utan att bli avundssjuk.
Bara jag hör ordet "sex" så blir jag irriterad. "Jag vill också".
Sådant här känner jag inte dygnet runt, men det kommer i omgångar och ikväll är en sådan.
Jag säger till mig själv att njuta av stunden, men det kan vara svårt då man ständigt blir påmind om det man inte har via t.ex facebook.
Hör jag att någon är singel så blir jag glad… :(
Man känner sig så "grön".
Självklart bryr man sig på vad killar kommer tycka om en tjej som aldrig ens har sett en penis "live" eller som ens har delat säng på någon. Antingen blir det en dröm eller ett fiasko.
Jag vet om att jag inte ska byr mig.
Man ska leva i nuet och INTE jämföra sig med alla andra!
Dock vill jag informera att mitt liv ser lite ljusare ut då jag dels ska på anställningsintervju på måndag och sen har jag fått kontakt med en underbar kille :D
Kanske någon här som känner igen denna "ensamheten"? :)
I vilket fall som helst ville jag bara lätta mitt hjärta ^^
Du får gärna PM:a mig om du vill TS!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
När man går hemma arbetslös får man mycket tid att tänka ett par gånger. Jag själv har varit arbetslös i lite mer än 3.5år, då har jag visserligen haft tur att ha lite ströjobb, men ingen som gått vidare till annat eller varat någon längre stund. Jag ser själv dagligen på Facebook att mina vänner ska hela tiden åka på konserter, spasemester och utomlands, en annan sitter där och känner att jag kommer aldrig att få ta del av det eftersom jag inte har en mer fast inkomst förutom a-kassa lägsta utbetalning. Så jag vet exakt hur du känner dig på den fronten!