Trådiga flytningar
Ursäkta men det här blir ett lite halv äckligt inlägg. Tänkte bara se om någon har haft erfarenhet av samma sak och kanske kan ge mig svar.
Hade mens som vanligt 4-11 feb.
sen den 24 feb fick jag blodblandade flytningar som jag alltid får i början av min mens. Som sedan har gått över till klumpiga,trådiga, klistriga,rikliga flytningar som jag haft i några dagar nu. Det luktar inget speciellt och jag har inte ont.
Har aldrig haft så förut vad kan det bero på??
Ägglossning? 🙂
Fast jag upplever att ägglossningsflytningar är OTROLIGT tjockt, har aldrig fått klumpar.
Gryniga klumpar i flytningarna kan vara Svamp.
~ Sajtadmin för Furry Paws ~
Ägglossning säger jag också
/Christine
tror inte att det är ägglossningsflytningar eftersom det har varit så här i 5 dagar nu. Och när jag haft ägglossningsflytningar förut så har det bara varit lite "mer" flytningar 1-2 dagar aldrig så här extremt.
Färgen är inte grynig mer vit,klar, genomskinlig.
#4 min erfarenhet är att ägglossnings flytningar kan man ha dels 1-2 dagar men även fler dagar än så….
hos mig varierar det från 1-5 dagar
men gör en notering om dina flytningar och sen om 2 veckor kolla om du får mens då i så fall så är det ägglossnings flytningar
Det låter exakt som ägglossning!
Ok. tack för hjälpen! Det stämmer nog som ni säger men man blir ju lite fundersam när kroppen ändrar sig :) Är endå 27 och jag har aldrig upplevt att jag har såna ägglossningar förut att det både kommer blod och att det håller på så länge.