Så rädd
Usch blev så rädd när alla började prata om "talking Angela ryktet" är det sant? Snälla svara!
be inte om hjälp om du inte vill ha den
#1 puh vad skönt det kändes att läsa att det var falskt! Men lite läskigt var det ändå med bilderna med ögonen:S
Har inte hört något om detta innan, googlade först nu…
Nu är jag inte medlem här men hittade tråden på "senaste inlägg" rutan, vill bara skriva av mig! Ska man lita på det eller inte? Jag kan inte sova (är 11)
Mvh Kaninsköld
#4 jag vet inte vad jag ska tro:/ alla Lärare har ju tagit upp det i skolan mm så jag säger verkan bu eller bä
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Enkel grundregel, är man orolig så avinstallerar man…
men jag tror också att det är ett falskt rykte som någon börjat sprida
#6 om det är ett rykte så tycker jag att den som hittade på det är elak:(
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag tog ju bort det direkt jag hörde det, men läste att pedofilen kan se de som laddat ber genom kameran eftersom han har hackat in sig på mobilen :(
Mvh Kaninsköld
#6 enligt ryktet så om man har haft det så har han ens icoud/telefonnummer om man varit inne på appen:(
#8 jag bade appen och på chattfunktionen så sa "hon" put your finger from the camra!