frågor
hur ofta duschar ni?
hur ofta byter ni underkläder?
1. Varje dag.
2. Varje dag.
1 - Nästan varje dag, eller åtminstone varannan
2 - Varje dag
/Christine
Minst en gång varje dag på båda frågorna.
Varannan dag
Varje dag
1, Varje till varannan dag.
2, Varje dag.
Varannan eller var tredje dag
Varje dag
//Jessie
Duschar oftast varannan dag , ibland varje.
Och byter trosor varje dag, bh mer sällan.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Duschar oftast varannan dag, ibland varje.
Byter underkläder varje dag :)
Duschar en eller två gånger om dagen, när jag vaknar och ibland duschar vi tillsammans innan vi lägger oss.
Varje dag.

Dusch beror på vad jag gör. Är jag bara hemma blir det ett par ggr i veckan. Jobbar jag eller tränar blir det varje dag.
Byter trosor varje dag, sockar o BH efter behov.

Duschar varje till varannan dag beroende på vad jag gör.
Underkläder byter jag varje dag.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Har kontorsjobb, så jag duschar och byter underkläder varannan dag.
Om det är riktigt varmt på sommaren eller man är i trädgården och jobbar så blir det varje dag.
På semestern har jag inga problem med att "gegga till " lite, kanske duscha två gånger i veckan, men det är också efter behov.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Duschar gör jag inte varje dag när jag jobbar. Jobbar inom industrin och blir ändå oljig så känns inte lönt, men typ varannan, oftare när jag tränar. Håret tvättar jag dock max 2-3 ggr i veckan-
Trosor varje dag och Bh mer sällan
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Duscha gör jag ca 1-2 gånger i veckan, det beror på vad jag gör. Är jag mer aktiv kan det bli 1 gång till i veckan, ofta när jag promenerar brukar jag bli svettig på överkroppen men då tvättar jag mig bara där. Håret tvättar jag med 5-7 dagars mellanrum. Jag vill inte tvätta mig för ofta (om jag inte svettas), tycker det är bra för huden att ha ett litet fettlager på sig.
Trosor byter jag varje dag, bh i samband med dusch.
Duschar gör jag cirka 1-3 gånger i veckan. Tvättar av mig om jag känner att det behövs.
Byter trosor varje dag samt bh typ 2-3 dagar det beror på hur bhn känns.
1-2 gånger i veckan, är ganska stillasittande och pluggar på distans.
Varje dag.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Duschar någon gång i veckan, det beror helt på aktivitet och vars i månaden jag befinner mig. Vid mens duschar jag oftare. Tvättar håret max en gång/vecka, oftast lite längre mellanrum än en vecka. Men jag går på känseln och hur det ser ut. Dessutom är jag singel, har märkt att de perioder jag sovit ihop med en partner duschar jag betydligt oftare då det blir svettigare.
Byter underkläder (trosor) varje dag, BH mer sällan (fast jag byter till en "ful-BH" när jag gör svettiga aktiviteter). BH hade jag gärna bytt oftare, men jag har inte så många då jag har en storlek som är svår att få tag på (95 G) och när jag får tag på en BH så är den vansinnigt dyr. Så jag har inte så många, bara tre. Som börjar bli slitna.
1, Varannan dag. 2, Varannan dag.
Duschar varje eller varannan dag. Håret försöker jag tvätta var tredje, men ibland blir det varannan.
Trosor byts minst 1 gång om dagen, strumpor byts varje dag. BH mer sällan.
1. Varje till varannan brukar det bli, beror på vad jag gör.
2. Varje dag.
Kram Mila 
Varje kväll Varje kväll
1. Det är olika. Vissa veckor blir det varje dag, vissa veckor varannan dag och vissa veckor var tredje dag. Jag brukar "duscha efter behov" eller hur jag nu ska säga, beroende på vad jag gjort just denna dag. Men jag låter det aldrig gå längre tid än till var tredje dag.
En vanlig vecka blir varannan dag, :)
2. Underkläder byter jag varje dag.
• SaraFag • Medarbetare på adopterade.ifokus •
Duschar ungefär varannan dag, byter underkläder varje dag.
Varannan dag. Varannan dag.
Varannan dag
Varje dag