Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1707 ggr
emeliiiiieee
0

Flagyl

Jag har fått flagyl utskrivet pga flytningar.. Men när jag hämtade ut dom och såg hur stora tabletterna var fick jag panik. Jag har suuuupersvårt för tabletter och då ska jag ta 5 st på en gång och det kommer inte gå. Finns Flagyl som typ lösning eller något liknande? Möjligtvis att jag får i mig en tablett men aldrig 5 som jag ska ta.

Tjeja
0

Det finns i flytande form!

Ring och prata med din mottagning där du fick dem utskrivet och be att dem ändrar utskrivningen till flytande sorten istället!

Har dock ingen aning om hur det smakar dock.

Men jo, det finns i flytande form i af!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

emeliiiiieee
0

Får ringa och höra. Men jag har redan hämtat ut tabletterna, tror du att de skriver nytt recept då? För jag måste verkligen ta dom men jag kan verkligen inte för det är stoooooora piller :/

Tjeja
0

Ja antagligen får du nytt recept och får lämna tillbaka dina gamla piller för konfiskering.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

emeliiiiieee
0

Ja dåså :) Tack för svaret. Var sjukt orolig ett tag.

Miowi
0

Får jag bara fråga av vilken anledning du tar detta mot flytningar? Är det för att det är något fel på dem eller för att det är för mycket? Har själv lite prpblem så nyfiken av vilken anledning man tar dessa

emeliiiiieee
0

Jag skulle ta dom för BM tyckte mina flytningar var lite konstiga(inte mycket och inte direkt suuuuper illaluktande men lite illaluktande tyckte hon), och de berodde tydligen på obalans. Inget jag har märkt av direkt. Men vet att man kan ta de om man har väldigt illaluktande eller väääldigt mycket flytningar också :)