Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1771 ggr
youandyou
2014-01-11 21:36
0

missfall ?

Jag hade min senaste mens 15-20 november. Sen har jag och min kille haft sex sen dess.efter ett tag blev de ju dax för min mens i december, skulle haft min mens för 29 dagar sen. Jag har regelbunden mens. Iallafall.jag mådde illa oh hade ömma bröst. Så jag tog ett test för 25 dagar sen, visade negeativt, sen tog jag en för 19 dagar sen, visadw negativt. Nu har jag har ont i magen i ungefär tio dagar. Och extremt ont i mina bröst. Gåe inte att krama mig ens då jag skriker av smärta. Sen har jag även blödit typ två droppar varje dag… Missfall eller va e detta ??.. Ursäkta alla mina stavfel, skriver från mobilen.

Karmatarerskanise
2014-01-11 21:39
0

Graviditetstesterna idag ska vara relativt säkra, så det är inte jättetroligt att du är gravid om två tester visat negativt. Gå och kolla upp det så du vet säkert. Man ska alltid kolla upp sig om mensen beter sig konstigt.

Tjeja
2014-01-11 21:48
1

När jag var gravid med tvillingar 2006 visade det test jag tog 8 veckor efter mens negativt. Sedan blev det positivt men förlorade bebisarna i vecka 18.

Test som visat positivt brukar var supersäkra. Det kan finnas många anledningar till att ett test visar felaktigt negativt. 

Men eftersom du har tagit två test med lång tid emellan låter det märkligt.

Jag tycker du ska kolla med sjukvården snarast! Ring 1177 nu och fråga dem om råd och låt dem avgöra hur du bör göra i nuläget!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

bohan85
2014-01-11 22:59
1

jag tänker på utomkvedshavandeskap när jag hör dina symtom men du har ju negativa grav.test.. tycker också du skall kolla upp.