Nymfoman?
Hur är man när man är nymfoman? Fick höra av en kille att jag är det då jag är kåt HELA HELA HELA tiden. Kan ha sex heeeela tiden och gör inget vart det är utan kan vara vart som helst. Det är jobbigt och hur kan jag få hjälp med detta då det stör mitt vardagsliv. Var precis lika när jag var tsm med min pojkvän.
När sex påverkar ens vardag negativt och är destruktivt är det dags att söka hjälp för det, och det finns hjälp.
Vart söker man hjälp?
Kontakta vårdcentralen.
Att ha ett stort sex behov är inget konstigt.
När jag var yngre var jag tvungen att ha minst 3 st KK samtidigt. Ifall någon inte kunde ringde jag nästa. Kunde inte vara trogen. Brydde mig inte med vem jag hade sex med, eller med hur många, kön osv. Under fester försökte jag med de killar som fanns, för att se vem som var villig. Jag har aldrig haft svårt att hitta killar. Jag hade även ett svårt alkoholmissbruk.
När jag träffade min man vid 21 års ålder hade jag en KK som var flera år yngre än mig. Men när jag träffade min man visste jag att det var han eller ingen. Nu har vi levt ihop i 9 år & har 3 barn. Har fortfarande en xtremt stort sex behov. Men min man är mitt allt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
21 stort sexbehov är inte konstigt. Däremot är destruktivt sex som påverkar en negativt inte normalt eller hälsosamt.
#4 Hon skriver ju att det är jobbigt samt att det stör hennes vardagsliv. Då är det dags att göra något åt saken.