Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1750 ggr
[Gladamarsvin]
0

Mår dåligt :(

Jag mår i min själ sen jag blev dumpad av mitt ex ! Jag har ätit men både lite normalt och normalt! När jag äter lite så kanske jag äter som ett barn! Jag jagar kickar för att må bra tex började jag stor röka denna helg så nu får jag inte röka mer. Sen har jag även gråtit och känt mej almänt o älskad. Mamma verkar inte fatta hur jag mår i själen den är i tusenbitar. Och sen kommer idoten igen och säger vi kan bli tsm men då ska du suga av mej vilket jag inte gick med på! Sen så bad han min kompis hans ex tjej att gå och dö och mej något liknande hot. Jag mår skit i själen och känner mej nu ännu mindre redo för kärlek. Behövde bara skriva av mej

[rumelle]
20

Det är lätt att man blir sårad om man är så öppen som du verkar vara och kastar sig efter första bästa kille som visar minsta lilla intresse. Tyvärr är risken väldigt stor att man blir utnyttjad då. Du kanske behöver börja ställa lite mer krav, sätta ett högre värde på sig själv. Värdesätt ett förhållande med en kille som inte vill ha sex med dig på en gång. Prova att vänta någon månad innan du tar det steget med nästa kille. Då är chansen större att han faktiskt älskar dig för den du är och inte bara vill ha dig för sexet. Var istället glad att du blivit av med den förra killen. Om han endast går med på att bli tillsammans igen om du ger honom oralsex så är han verkligen inte mycket att ha.

[Gladamarsvin]
3

Nej jag kommer ställa höga krav på  nya kille när den väl kommer framtiden. Jag kommer inte ligga mer med killen först utan känna dej först

kulanturbo
0

Bra!

Karmatarerskanise
11

#2 Detta har du sagt så många gånger förr. Visa det istället för att säga det och sedan göra motsatsen igen.