Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 5256 ggr
Hjälpmig!!!
5

Gul flytning?!?

Varför är mina flytningar gula och torra!?!?!

Sjöstjärna
0

Du kanske fått en svampinfektion? Luktar det surt och ser ut som torr filmjölk ungefär?

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Hjälpmig!!!
0

Ja, jag har Svamp som jag håller på att medicineras för men svampen ska väl göra flytningen vit?

Sjöstjärna
0

Vänta nu, nu känner jag ju igen ditt nick från sin andra tråd. Har du läst på biverkningarna för medicinen du tar, inte för Svamp då men för det du skrev om i den andra tråden? Du skrev ju att avföringen kunde bli röd, då vore det ju inte så konstigt om flytningen kan bli gul.

/Sjöis

Hjälpmig!!!
0

Fast flytningen var gul o torr innan jag tog medicinen

Sjöstjärna
0

Det kanske vore på sin plats med ett läkarbesök rent allmänt?

/Sjöis

Hjälpmig!!!
0

Fast jag var hos läkare som skrev ut medicin mot Svamp..men flytningen har ändrats från vit till gul??

Hjälpmig!!!
1

Snälla hjälp mig någoooon

Karmatarerskanise
3

Flytningar kan vara åt det gula hållet, speciellt vid svampinfektion. Jag ber dig ts att tänka före du skriver här inne. Vi vill inte ha något trams.

Hjälpmig!!!
0

vaddå trams? och jag nämnde också att dem är torra, vad betyder det då?

Karmatarerskanise
0

Tramset du sysslat med här innan och på andra sajter. Flytningar torkar efter ett tag, inget konstigt.

Hjälpmig!!!
0

Men vaddå för trams?? Jag vill bara ha hjälp! Och nej dem är typ frasiga.

Karmatarerskanise
0

Som sagt, dom torkar.

Hjälpmig!!!
0

Key, men vad jag har läst så får man kesoliknande vita flytningar av Svamp, inte gula..eller får man båda?

Karmatarerskanise
0

Vid infektion kan flytningar vara gula. Är du orolig så kolla upp det. Men med tanke på hur länge du gått med obehandlad Svamp ät det inte konstigt.

Hjälpmig!!!
0

Okej, men jag ska äta tabletter nu så det kommer bli bra

Hjälpmig!!!
0

Hoppas jag

Karmatarerskanise
0

Sade du för några veckor sedan också.

Hjälpmig!!!
1

Men nej nu ska jag ta fem tabletter då var det en.

Hjälpmig!!!
0

Att svälja

Hjälpmig!!!
1

Okej, nu har jag fått antingen bruna flytningar eller brun mens? Vad ska det betyda?

Karmatarerskanise
2

Det kan vara mellanbldning eller infektion i slidan. Ingen här kan säga vad. Uppsök läkare för en koll.

Hjälpmig!!!
0

Okej, jag ska det om det inte blir bättre, men jag vet att jag har infektion o jag håller fortfarande på att medicineras för den så den är inte över helt

Hjälpmig!!!
1

Och så har jag ont i huvudet

Cazzos
1

Känner du att dina flytningar är torra och "frasiga" INNE I SLIDAN, då borde du kolla upp det.

Men som Hera sa, flytningar torkar på trosorna, att de är "frasiga" kan bero på att det är en större mängd flytningar som torkat på ett enda ställe så det blivit som en kaka. 

Om du redan får medicin för din Svamp så tycker jag att du ska fokusera på det och inte oroa dig över detta.

Hjälpmig!!!
0

Okej^^