Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1832 ggr
[saga@]
0

Att knipa

Inlägget raderades av medlemmen.

Gia91an
0

Faaast alltså… Knipövningar kan man ju göra främst för sin egen skull då tjejer kan få riktigt sköna orgasmer av att kunna knipa under sex. Ja jag får det i vilket fall… Plus att det är bra att göra knipövningar då man tränar muskulaturen allmänt där nere så jag har för mig att det ska förebygga inkontinens med. 

Så det behöver inte alls innebära att man gör så för att det skall vara skönt för killen, utan snarare för dig själv. Att det sedan resulterar i att killen får skönt gör väl ingenting?

[saga@]
0

.

Gia91an
0

Men var är det du ser problemet? 

Vill man knipa så gör man det, tycker man det är skönt så är det ju bara naturligt? Förutom att det är skönare för tjejen (ja i alla fall i mitt fall men vad jag har läst på en massa ställen stödjer detta) och det blir skönare för killen. Varför är det fel?

Karmatarerskanise
0

Vad var det ts skrev om?

Vyer
0

#4 En beskrivning av knipkulor där de stod att de kunde hjälpa till att förstärka musklerna så att kvinnan (bland annat) skulle kunna knipa mer under sex. TS ansåg att det var en väldigt dum beskrivning eftersom "man inte ska knipa under sex!!!". Ungefär så.

Karmatarerskanise
0

Tack :)

Ladydragon
2

Jag brukar oxå köra lite knipövningar under sex gör det skönare för mig och även för killen….dom killar jag har haft sex med har då inte klagat 😛