Träna?
Hej! Det står nästan överallt att man måste ha tampong när man har mens på idrotten, stämmer det? Hoppas någon svarar!
Såklart man inte behöver! Dock tycker jag själv att det är fräschare att inte ha binda. Det blir varmt och svettigt tycker jag.
#1 ok tack
Var står det att man MÅSTE ha tampong?
Jag kör med binda, jag gillar inte tamponger, det funkar jätte bra :D fattar inte varför vissa grejer ska dom skriva så tvångsmässigt?!
Inte att man måste, men att det är bättre än med binda.
Nej, man måste inte, här kommer jag med en liten snabb fråga (inte ts)…måste man tappat oskulden för att använda tampong?
6 nej man kan ha tampong utan att ha haft sex.
Jag hade binda under fyra års tid och gympan fungerade bra ändå :)
Har alldrig gillat tampong och endast använt det i badhuset och vid pool-bad. Då jag var oskuld fick jag inte in en tampong utan att det gjorde ont. Gjorde flera försök men gav upp. Slidkransen är tydligen rätt olika från person till person.
Tycker däremot det gått alldeles utmärkt att träna både det ena o andra med binda.
Jag kunde inte heller ha tampong innan jag haft sex första gången. Så använde bara binda i 4 år och hoppade över bad under de dagar med mens.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ingen som kan tvinga en. Man har det man känner för. Jag hade alltid binda, gillar inte tampong så använder aldrig det.
Så man kör på det som man gillar bäst 🙂
Däremot om man ska bada, är tampong bättre tror jag, jag badar aldrig i bassäng vid mens.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ska man bada är menskopp helt klart bäst då den inte suger upp bassängvattnet.
Sajtvärd på Iller.ifokus