Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 1698 ggr
Cazzos
0

Födelsedagspresent

Min syster fyller 40 år om 3 veckor och jag vet inte vad jag ska köpa till henne!

Jag vet inte riktigt vad hon gillar men hon klär sig väldigt "hippt" och ungdomligt…
De frågar fortfarande om leg på systembolaget så det kanske är till hjälp haha 😎

Jag vet inte om jag vill köpa kläder eller något krimskrams… Kanske någon gullig magnet med text på eller så 🤦‍♂️

Tips tas emot tacksamt!

Disturbed-Angel
0

En upplevelse kanske?

Karmatarerskanise
0

En delikatesskorg?

Cazzos
0

#1 Jag funderade på att köpa en upplevelse, men det är nog för dyrt för min plånbok + att hon redan har en planerad födelsedagsresa till New York. Det blir svårt för henne att ta semester om det är en utlandsresa, men vinprovning kanske skulle vara ett billigare alternativ? 🤔

#2 Vad är en delikatesskorg? 🙂

Karmatarerskanise
0

3 en korg man fyller med olika delikatesser.

[Crazyy]
0

Ett album med massa bilder från när ni var små kanske?:)

Cazzos
0

#4 Kan man fylla korgen med valfritt innehåll? 😃 Jag ska tänka på saken, ska se om jag kan hitta lite krimskrams!

#5 Ååååh vi har för få bilder på oss från när vi var små 😐

Eller, hon var 23 år när jag föddes så när jag var liten kanske är ett bättre sätt att säga det på 😃

Jag skulle kunna köpa ett litet album, ett slags collage där jag lägger in bilder på oss två och skriver lite gulliga rader + köper en blombukett av något slag.. 🙂

Karmatarerskanise
0

6 delikatesser är alltså ätbara ting, tex ostar, korvar, kallskuret, sylter, kex, vin, choklad mm. Krimskrams har man inte i dom.

Cazzos
0

#7 Ja, det förstod jag, men tänkte mer på om man kunde utveckla idén och ha annat än livsmedel i korgarna? Då blir det inte en delikatesskorg iofs men det blir väl en presentkorg av något slag 🤪

Karmatarerskanise
1

Visst kan du glra en presentkorg om du tror det uppskattas mer. Men krimskrams låter inte som någit du ska fylla den med ;)

Cazzos
0

#9 Haha nä krimskrams kanske är fel ord, tänkte mer på lite "finare" krimskrams, typ som hudkräm, nagellack, smycken, ljus, nån fin "syster"-text från Cervera/Inn & Finn/Annan krimskramsbutik m.m. 😉

Karmatarerskanise
0

:)

[Crazyy]
0

#6 det blir nog jättebra!:D