Irriterade blygdläppar?
Jag hade sex med en kille natten till söndag/söndag-morgon och ända sen igår så har det gjort så djävulskt ont när jag kissar att jag knappt klarar av det. Det svider oerhört mycket alltså.
Det har hänt en gång förut när jag hade sex med mitt ex men det gick över.
Är det för att mina blygdläppar är irriterade som det svider? För förra gången gick det över och har inte haft några problem med det efter det, förrän igår när jag inte hade haft sex på ett tag.
Medarbetare på Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."
Svider det alltså på blygdläpparna?
För det låter som UVI annars, och det är inte ovanligt att man kan få det efter samlag, speciellt om man inte kissar direkt efter. Det kan läka ut av sig självt, men ibland behövs medicin.
Jag trodde också det första gången men det var inte UVI då och det känns likadant nu.
Men har inga UVI symtom mer än att det svider. Så tänker att det kanske bara är irriterat.
Tänker också att de kan bara blivit irriterat. ett tips är att ta på vegetabilisk olja :)
Tack för tipset :)
Det finns även lugnande kräm för underlivet som man kan köpa på apoteket som man kan använda ifall man blivit irriterad av ex. för hård friktion
Finns något nytt som heter Mycoplastma i urinet. De svider men den kan tyvärr inte klassas som en könssjukdom idag då dem inte veta så mycket om de. Den har nästan samma symtom som UVI. Detta berättade min barnmorska för mig och dem ska misstänker de bör gå till vårdcentralen.
6 nytt och nytt. Man har kunnat testa för det sedan 90-talet.
Man kan inte göra det på ungdomsmottagningen då?
#8 Jo.
Det är i princip helt borta nu. Knappt känt nåt på ett par dagar så det är ju bra.
Han kanske kommer åt att gno med snoppen mot ditt urinrör vilket gör att det kanske svider i två tre dagar och sedan gå över.
#7 Va? :O Min barnmorska sa att de va ''nytt'' :S