Varför ledsen?
Hej! Blev helt plötsligt jätte ledsen utan anledning, tårarna rann ner för kinderna och visste inte vad jag skulle göra och kände mig så tom… Vad kan det bero på?
Jadu, jag kan känna igen det där. Ibland om det varit mycket ett tag, man kanske varit lite stressad, ledsen eller arg för några saker och så byggs det liksom på inom en och till slut måste det bara ut. Och då kan det komma lite när som helst, liksom. Det måste inte vara några stora saker, men till slut måste det ut.
Annars kan det vara hormoner också. Är du i tonåren, har/ska ha mens, är gravid eller så så kan det även vara lite humörsvängningar.
Och så ska man komma ihåg att alla är ledsna ibland. Det är okej att gråta utan anledning och vara ledsen emellanåt.
.
du ska snart ha mens?
Skulle gissa på hormoner. Kanske du ska ha din period snart.
Jag har också råkat ut för det där och jag fattade inte alls vad som hände. Sen lista jag ut att jag var överarbetat samt att jag skulle just få min mens och då gick det upp ett ljus för mig. :)
Nu kan jag inte posta nåt anonymt men skit samma! :-) Jag har precis haft mens så det är inte pga det, fast har ont i magen, mår illa och känns som jag ska spy.
Käkar du piller kan det bero på dem.
Äter inga piller alls, det har jag aldrig gjort.
Äh du kanske bara fick en dipp. Mycket som hänt kanske fullt upp lite halvstressad sovit lite sämre och så brast det bara. Ibland krävs det väldigt lite.
Aa, tror nog det :-)