Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1931 ggr
wisconsine
0

Gravid?!

Hej! I 2 dagar nu har jag blött fast jag inte ska ha min mens. Det är 12 dagar kvar till mensen och den har alltid varit regelbunden.. Äter mini - piller och har gjort det i 4 - 5 år och aldrig haft någon "mellanblödning". Har lite ont längst ner i magen typ som lite mensvärk.. hade min mens för 16 dagar sedan så vet inte om man kan va gravid då? Jättetacksam för svar :)

Charlott_
0

Testa dig! ^^

wisconsine
0

#1 Gjorde det igår kväll men var neg. Finns det någon möjlighet att jag testat mig för tidigt? Har lite yrsel nu med och rosa på pappret när jag torkar mig och vanlig mens mage bara.. borde jag ta morgonurin? :)

Karmatarerskanise
0

Man kan inte testa sig fören den tid då man skulle haft mens, gärna efter.

Jag skulle dock råda dig till att gå till gynekolog och kolla upp mellanblödningarna. Man ska alltid kolla upp sig om man får ovanliga blödningar.

Mabrotnosh
0

Jag käkade minipiller efter 5 år ballade hela grejer ur och blödde hela tiden och fick förklarat efter en gyn undersökning att slemhinnorna var väldigt tunna. Sen är väl minipiller kända för att vara lömska med blödningar för även om det funkat tidigare kan mellan blödningar komma ändå