Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1404 ggr
Anonym
Anonym
2013-08-25 15:53
0

Flytningar

Ja detta med flyt ungar kan va något mystiskt eller helt självklart ibland . Jag brukar vanligt vis ha ganska mycket flytningar. Men nu är det mer en vanligt det liksom ringer maser och ofta så fort jag blir glad . Och detta har hänt i samband med att jag nu efter sommaren börjat träffa den jag är sexuellt attraherad av kan det va hen som påverkar detta också ? Jag vart otroligt orolig och kolla mig ingen Svamp inga könssjukdomar . Och inte nära mens heller och så mycket brukar jag inte ja. Min känsla just nu är som att jag är ett brunstigt sto . Jag är otroligt attraherad av personen jag är nästintill Sexuellt frustrerad pg Hen. Så mycket tänder hen mig . Kan det verkligen va detta som påverkar ? Jag är en vuxen människa och har aldrig vart med om sådant liknande

[silkesnosen]
2013-08-25 21:12
0

Alltså är man attraherad av den man träffar, så kan ju minsta beröring trigga systemet…alltså jag blir tom triggad av beröring som jag ej uppskattar om det är av manliga slaget..hah min kropp tycks inte bry sig nämnvärt, såå om de ej hittar ngt annat, var observant, men oroa dig inte.