Hjälp!
Åhh, är så otroligt nojig och skulle behöva lite råd "/
Det är såhär att jag känner stickningar i kroppen! Jätte obehagligt!
Kände lite tidigare idag, men sen försvann det, men nu känner jag det igen :(
Jag snackade nyss med min mamma (som är utbildad sköterska) och hon sa det är nog inget farligt. Det är nog för jag har brytt mig på min mage som krånglat.
Och sen när man googlar så står det om hjärtsjukdomar, stroke och sådant och det känns ju inte bättre :(
Vad säger ni om stickningar i kroppen (ben, armar, rygg…ja överallt egentligen). Bör jag åka in eller? :(
Annars kanske du kan ringa sjukvårdsupplysningen? :)
Om din mamma är utbildad sköterska och hon säger att det är lugnt är det nog troligtvis det. Ta det bara lugnt så ska det nog bli bättre
Kan vara en nerv du klämt eller ngt.
Sluta googla! Hm sedan kan man ju känna så om man andas för fort i ångest eller om ngn kroppsdel har somnat. Försök ta en långpromenad, det brukar lösa det mesta:)
Här kommer resultatet ^^
Dagen därpå efter att jag skrivit inlägget så hade jag stickningar under morgonen/förmiddagen. Självklart tyckte jag det var obehagligt.
Tog sen en närmre titt på kroppen och jag tyckte mig kunna se typ små små små prickar på vissa ställen av kroppen. Precis som små sår.
Så min tanke var "jag är invaderad av kryp".
Jag kände stickningar till & från resten av dagen och på kvällen renbäddade jag och tog en ordentlig dusch.
Sen dess har jag inte kännt något 😃