"Ful-dagar"
Vad gör ni när ni har såna dagar då ni känner er så tjocka så inga kläder sitter bra, ert hår blir åt helvete oavsett hur mycket ni försöker fixa det, sminket blir åt helvete också, ja när allt går åt helvete helt enkelt.
Idag har jag haft en sån dag. Jag har skrikit och tårarna har runnit och jag har känt mig så ful och tjock och sen har jag ändå tröstätit massa godsaker. Jag hoppas verkligen inte att det blir så imorgon med, stackars killen som fått lyssna på mitt gnäll och se alla kläder flyga runt.
Brukar ni få sånahär dagar? Vad gör ni då?
Haha tyvärr kan jag inte säga att jag har särskilt moget beteende heller. Jag går och sätter på mig myskläder och äter glass och deppar. Alternativt om jag måste jobba så trycker jag i mig kläderna och är deppig hela dagen och säger att jag inte förtjänar att äta. Herregud vilka jäkla problem samhället har skapat åt oss. Jäkla ångest.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Sätter på mig mjukisbyxor, tvingar mig igenom det jag måste göra och sitter sedan och spelar något där jag får något helt annat att fokusera på… Tex Tera, eller Sims. Sådana spel som man blir hypnotiserad av och gör att man glömmer bort att man behöver kissa helt enkelt.
#2 instämmer helt så gör jag oxå….
Låser in mih och har en slappar dag. Typ rakar benen plocker ögonbryn badar länge skämmer bort mig själv lite extra.
Jag har sådana dagar men jag brukar se mig i spegeln och rycka på axlarna för att sen ge mig iväg dit jag var på väg.
Jag accepterar fuldagarna och väntar på findagarna.;)
Japp, har såna dagar ibland.
Väldigt irriterande men får acceptera och köra på ändå 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag brukar aldrig ha sånna problem.. jag går med mjukiskläder i princip varje dag, håret låter jag bara vara (oftast uppsatt) smink är inte värt att ta på för mina ögon börjar svida och tar inte länge innan mina händer är där och smetar ut det,
ganska enkelt bara ta på stora kläder ba sätta upp håret å skita i sminket :)
Äh jag låter bli att se mig i spegeln. Den luras ibland bara.
Som #1 säger, låter inte som ett moget beteende så… Överflöd av hormoner ;) hahahahah
Visst får jag sådana dagar då inte sminket blir bra, men då försöker jag varva ner och bara ta lite längre tid till sminket å de brukar lösa sig. Kläder har jag aldrig problem med, tycker heller inte jag är tjock så passar i de mesta :)
ååh, känner igen mig. Dock drar jag på mig mjukisbyxor och en tshirt istället för att kasta runt kläder och gråta 😉
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Sådana dagar brukar jag få när jag ska iväg nånstans på middag eller fest, hittar inga kläder som passar alls och håret blir kaos och sminket lika så.. eftersom jag blir stressad då att bli sen så börjar jag antingen skrika eller gråta och säger att jag har inga kläder fast att jag har alldeles för mycket kläder :/ Sen brukar min käraste sambo lugna mej och tillslut hittar jag kläder efter att jag vänt upp å ner på garderoben som duger och efter att ha förstört sminket i tårar får jag börja om.. Haha det är så sjukt löjligt när man tänker på det usch.. Man blir som en liten unge.. Bara för alla "perfekta" modeller på tv, i tidningar och överallt så känner man sej så ibland, antar jag…
Kläder sitter aldrig bra på mig ;)
Håret hänger alltid rakt eller sitter i en hästsvans.
Sminket har jag använt så länge nu att det ser likadant ut varje dag.
Antingen har jag alltså fuldagar varje dag, eller så har jag inga ;)
Var värre när jag åt P-piller. Då hade jag fuldagar ofta.
Sminkar mig alldrig och har till vardags bara kläder jag vet jag trivs i och sätter på mig dom utan att fundera eller titta mig i spegeln. På¨så vis upptäcker jag oftast inte om jag är fulare än vanligt :-)
Om byxorna som brukar vara sköna nån dag stramar runt magen så byter jag till några lösare för att trivas och ser till att gå några fler långpromenader eller få ordning på magen om det är det som är problemet.
Trivs man blir man glad och vacker.
#12 Vad har p-piller med ditt utseende att göra?
Fuldagar har ju egentligen inte alls med utseendet att göra utan måendet. P-piller gjorde mig, precis som många ostabil i humöret. Det resulterade i fler dagar då man kände sig missnöjd. Med ALLT :P
#14 Är inte ovanligt att gå upp i vikt, få ändrad hud- och hårkvalitet (fetare, torrare osv osv), humörsvängningar, uppsvälldhet, acne, längre mens (många som inte känner sig översexiga när de mensar) med mer av p-piller 😛

Vänta tills ni kommer i klimakteriet, tjejer… shit vad jag känner mig ful, fet och svettig nu. Och gammal.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
När jag har en typisk fuldag så härdar jag ut, och om jag har möjlighet så brukar jag på kvällen göra hårinpackning, ansiktsmask, måla om naglar osv för att nästa dag ska bli en toppendag rent utseendemässigt😃Funkar alltid. Som tur var har jag fuldagar sällan, dessa var många fler för 10 år sen eller så!
/Christina
Går och duschar. Växlar från jättevarmt vatten och jättekallt vatten. Brukar tycka att jag ser lite bättre ut efteråt.
Sen går jag och sätter mig och spelar World of Warcraft, ahaha xD
Äshhh vad är ful dagar egentligen. Bara samhällets och medias bild på hur vi ska se ut och inte se ut. Håret ska alltid vara fint, vi ska alltid se ut si eller så, vi får aldrig ha finnar o jada jada jaada. Jag tycker jag ser vacker ut trotts att håret kan hänga, eller inte vill riktigt som jag vill. Eller när jag går i mjukis. Har nu för första gången i mitt liv gått upp i vikt och fått mage och är överlycklig, visar ofta min dallriga mage hahah. Håller med Hera gällande att det har mer med ens mående att göra, tankarna styr mycket.
When life rains on your parade, dance in the puddles 🌈
🌺Änglar IFokus
Ja jag har ful-dagar någon gång varje månad, brukar inte göra ngt speciellt, bara härda ut…
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Har inte många såna dagar. Känner jag mig ful, exempelvis dåligt klädval eller liknande, så går jag bara ut och lever livet ändå. 👍 Det sitter i huvudet ju, inte i utseendet - ingen annan märker det förutom du själv.

Japp sådanna dagar är inte alls kul, känner sig stor, degig och äcklig och ingenting är man nöjd med. Fast jag vet att dom dagarna går över och att det spelar ingen roll om jag väger 65-75 kilo för jag är inte nöjd endå över hur jag ser ut för det sitter i huvudet, och det vet jag nu av erfarenhet. Jag brukar bara kämpa mig igenom dagen endå och motionerar extra mycket och försöker äta nyttigt och skämma bort mig extra så brukar det gå över dagen efter och jag får en riktig "Feel good" dag istället :3