Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 5404 ggr
Anonym
Anonym
3

Ta bort hår?

Hejhej, undrar hur NI tar bort håret på fittan lr vad jag ska säga..

då jag rakar blir det typ aldrig slätt å dagen efter känns det typ som nålar

Åsa S
1

Rakar mig inte där, min pojkvän tycker jag är bra som jag är.

[silkesnosen]
1

Jag slåss bara med håren vid sidan, alltså bikinilinjen. Vaxar, epilerar och rakar i kombination. Jag tycker att det är kvinnligt med hår på "fiffi".

Anonym
Anonym
0

Finns ju dom killar som inte bryr sig om de är hår, men jag blir typ äcklad av att veta att en kille typ mumsar i sig de lr typ busa runt me handen:S

[silkesnosen]
1

hah mumsar i sig? Du kan ju ändå hålla det kort och ansat ;)

Anonym
Anonym
1

Trimmar det kort och ibland rakar. Håret är där dels för att skydda.

Jag trimmar för min egna skull. Min sambo bryr sig inte, hade inte gjort det för någon annans skull ändå.

Afturelding
1

Jag håller det förhållandevis kort, och rakar/vaxar bikinilinjen på sommaren. Kan dock raka "runt kanten" nertill ibland, när jag känner för det.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anonym
Anonym
0

kort hår är ju liksom ändå hår å de känns äckligt iallafall:P

Anonym
Anonym
1

Själv tycker jag det känns kvinnligt med lite hår där nere. Dessutom vill min kille inte att jag ser ut som en liten flicka där nere så han har bett mig att sluta att raka helt och hållet. :)

Fridaaaa
1

#8 Könet ser ju inte ut som ett flickkön bara pga att det är rakat.

#7 Vad är det som är äckligt, igentligen? Naturligt liksom…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zevzi
0

#9 tänk å få en massa hår i munnen

Fridaaaa
2

#10 Behöver man ju inte få, om det är nedtrimmat.
Finns många som klarar det, utan att få hår i munnen så är ju inte säkert att det blir så 😉

Anonym
Anonym
3

#9 Om man e totalt hårlös så ser man ju nog oberoende ut som om man ska vara en liten flicka, iaf så har de killar jag varit tillsammans med tyckt det. Vissa kanske tycker annorlunda men jag håller nog med de här killarna.

Jag som har tagit hand om både spädbarn och lite äldre flickor så har ju nog fått se hur de ser ute där nere då man ska byta blöja. Jag ser nog ut som dem där nere om jag rakar mig och tanken e lite skrämmade. Därför rakar jag aldrig bort allt hår. :)

Alla tycker väl inte det men jag och de killar jag har varit med har tyckt så. Jag följer åtminstone det som känns bäst för mig. Och då jag ändå inte vill få oralsex så skadar det ju inte alls att vara lite hårig där nere. ;)

Fridaaaa
1

#12 Jag tycker inte att det är direkt lik, finns definitiva skillnader.
Och jag har träffat killar som sagt motsatsen så, smaksak mycket 😉 men är fortfarande skillnader…

Tina-A
0

Jag trimmar och håller det kort. Både jag och min man tycker det blir för likt ett flickkön när det är helrakat och det gillar ingen av oss! Lämnar en liten rand av kort hår längst fram, det räcker och bara det lilla korta håret gör stor skillnad och får musen att se mer kvinnlig ut tycker vi båda!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Anonym
Anonym
0

#13 Nå det brukar ju bli lite taggigt så där är väl skillnaden men sen finns det inte så mycket större skillnader. :)

Smaksak är det definitivt. :)

Däremot förstår jag inte hur det finns killar som säger motsatsen - hårigt så ser de ut som småflickor och icke-hårigt så ser de mer ut som vuxna kvinnor. ;) Den logiken fungerar ju inte i mitt huvud.

Cazzos
1

#10 På vilket sätt får man en massa hår i munnen? Det är väl bara för killen att hålla håret åt sidorna så att säga, om det är långt. Sen behöver han inte hångla upp ditt underliv heller..

Karmatarerskanise
0

#13 Vad är skillnaden enligt dig?

För mig r det ganska självklart att det liknar ett barns då man rakar sig helt, eftersom barn ju inget hår har ;)

Men ser man att det sitter på en kvinna har jag svårt att se att man skulle dra paralleller till ett barns könsorgan under sexet.

Misarn
0

Jag plockar håret vid bikinilinjen och tycker jag får bäst resultat, annars kan det variera hur "fiffi" ser ut i övrigt :-)