Vad är det?
Vad är en bullfitta? Jag har aldrig förstått det riktigt. Folk pratar om dem med avsmak och vissa gör det inte.
Är det någon av er som har en så kallad bulle?
Tycker ni det är äckligt?
Jag själv förstår inte varför man ska se ned på hur någons kön ser ut. Alla ser ju liksom olika ut.
Bullfitta är ganska vanligt, det innebär ett könsorgan med extra fettvävnad på venusberget, vilket det ska vara, och det brukar ofta bli så efter puberteten hos många kvinnor.
Men det gör att könet "buktar ut" lite mer än innan puberteten.
Men idealen för hur en kvinnas könsorgan ska se ut är så litet som möjligt, gärna så likt ett pre-pubertalt könsorgan som möjligt.
antalet operationer för kvinnliga könsorganet för att möta dessa omöjliga ideal har skjutit i höjden senaste 10 åren, vilket känns ganska sorgligt =(
Det finns inget som helst äcklande med en "bullfitta" precis lika lite som det är äcklande med en fitta utan extra fettvävnad, det finns folk som har så också, tycker det verkas hemskt onödigt att vara äcklad över att vi alla är olika.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
En del har bullfitta andra har det inte, killar kan också ha en bulle ovanför snorren… men vi kallar den då inte för bullkuk. Vi är väl mer vuxna än killar antar jag.
Jag har en bullfitta och den sitter där och ger mig njutning och den funkar som den ska… så jag är nöjd. Varför skulle jag känna mig äcklig för att jag har den?