Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpsykisk-hälsa
Läst 9961 ggr
pistenbully
0

Hobby

Kort och gott, vad har ni för hobby? Vad brinner ni för? Vad får er att må bra?

tussen12
0

Jag tävlar aktivt inom KOKH, Vill säga Kalmarortens Kaninhoppare :)

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Jamie+Engla
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Djur, i massor! 20 hästar, hunduppfödning, akvarier såsom räkor, snäckor guppy och Axolotl.. Sen har jag även naglar, att måla och bygga med gelé är roligt :)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Åsa S
0

Trädgårdsodling

[Viiicksen]
0

Råttor och konst. Älskar att måla med oljefärg även om jag inte är speciellt duktig på det. Annars så spelar jag mycket playstation och tittar på film :)

pistenbully
0

Vad roligt att ni delar med er av era hobbys :-D #2 vad är den mörka hunden med mycket hår för ras? :-D

pistenbully
0

#2 fin bild föresten :-D

[Zorita]
1

Skriva, måla, påta i trädgården, spela tv- och dataspel.

[Viiicksen]
0

#7 Känns som att vi är lite av samma intressen. Skriver du något speciellt eller bara lite när du känner för det? Vilka tv-spel spelar du? :)

[Zorita]
0

#8 Jag skriver fantasy med sikte om att bli professionell författare, sen jobbar jag med att spökskriva romanser osv, men det är väl kanske inte så mycket av en hobby 🙂 Just nu spelar jag bara wii, för det är det enda jag har! Och då är Zelda favoriten, har just spelat igenom Twilight Princess för andra gången.

[Viiicksen]
0

#9 Vad intressant! Har du skrivit någon färdig bok? :) Trevligt!

JoJo!
0

Min främsta hobby är mina chinchillor Jag är med i SCAF (Svenska Chinchilla Avels Föreningen) där jag sitter med i utställningskommittén och skriver i vår medlemstidning Chinchillamagazinet Dessutom utbildar jag mig till registrerad uppfödare

Afturelding
0

Ja målar, tecknar och syr väll främst. Jag hinner inte så mycket annat. Men djur är ett stort intresse för mig också. Just nu har vi två katter :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

LinaLj
1

Jag har alldeles för många hobbys, har knappt någon tid över för annat 😉. Jag arbetar mycket med ull just nu, från att karda och spinna till att färga och sticka. Sedan älskar jag att odla. Jag läser väldigt mycket böcker och tittar på galet mycket film. Jag skriver dikter och romaner och målar akvarell. Älskar scrapbooking och liknande pyssel. Och så är jag nästan beroende av tv-spel.

Jamie+Engla
2

#5 En American Akita, den nyaste är den på bilderna, Scarlett som är en import från Irland. Stamtavlsnamn: Cannonbar's Swedish House Mafia Vi föder upp Am.Akita, och Podengo Portugues, de andra två hundarna då ;) Kennel Fashion Star :D

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Agda
0

Kaniner, hundar, spinna garn, läsa böcker och teckna.

pistenbully
0

#14 tack för infon :-D ska kolla upp denna ras lite, jag och sambon ska skaffa hund igen någon gång i framtiden så vi kollar lite på passande raser :-D

Fridaaaa
0

Djur, fotografering mest 😃
Och mer och mer kaninhoppning om mina kaniner vill det haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[silkesnosen]
0

Undomar, att få arbeta med tonåringar. Annars inredning, mode och djur:)

[NinaCrown]
0

Läsning ( även om boken jag läser nu verkar vara riktigt dålig om den inte får en vändning snart), mina djur samt mina "fixa bättre hemma"-projekt som är allt från att bygga nya möbler till att sy gardiner till att gjuta betongdjur 😃

Försöker även hjärntvätta mig själv till att ha träning, städning och matlagning som hobby, men går inte så bra 😇

Jojaton
0

Musik, film, kläder/mode och fotografering är väl mina största hobbys.

Johanna - Instagram

[typellisch]
0

Hundar och allt som hör till, teckna, film, böcker bland annat.

Intehärutandär
0

Det mesta estetiska har jag alltid haft fallenhet till. Måla möbler, dekormålning, skissa, fota, sy, baka (är utbildad konditor/bagare), matlagning, trädgård, pyssel (t ex mosaik, decopage, scrapbooking), inredning, allt med utseende & hälsa (make-up, klädsnitt, näringslära, vardagsmotion osv). Min son och min hund förstås.

Jessicahagstrom94
0

Det bästa som finns är helt klart djur och fotografering, det gör mig överlycklig.

Sedan älskar jag häst/ponnyridning som jag höll på med i 14-15 år tills jag var tvungen att sluta innan jul förra året.

Misarn
1

Vad får mig att må bra? Oj listan kan bli lång då det finns så mycket :-) Mina djur får mig att le och skratta varje dag och ger mig ett välbefinnande som jag måste få varje dag annars fungerar inte min vardag, mina djur är mitt allt :-) Sambon och jag har två Leonberger tjejer på snart 2 år och den minsta på 4 månader som jag tränar och promenerar mycket med. Likaså motionerar jag mycket tillsammans med min sambo och sportar och mår väldigt bra när jag får använda min kropp och få en ordentlig träningsverk dagen efter :-) Sen tycker jag om att vara kreativ med att fotografera, inreda eller hemmet och allt vad det innebär och pyssla med lite allt möjligt. Jag är nog en väldig mångsysslare och har nog ingen direkt hobby förutom våra hundar och marsvin som tar upp mycket utav min tid :-) Jag är också väldigt noga med mitt utseende även fast man inte alltid kan tro det när man möter oss på våra promenader, men att få ha egen tid ifrån vardagen och fixa naglar, håret, och pyssla om kroppen ger mig en riktig "feelgood" känsla och sen bara av att få sätta mig och läsa en riktigt bra bok, bokmal är bara mitt förnamn :-) Jag har många bollar i luften och om du ställer samma fråga om en månad har jag säkert ännu fler bollar i luften som får mig att må bra men jag skulle kunna skriva en hel bok om allt som får mig att må bra och vi får verkligen inte glömma min sambo, min familj och mina vänner:-)

Karmatarerskanise
0

Att fiska och laga mat får mig att må bra.

LoAEmma
0

Träna, katterna, läsa, sitta vid datorn, kolla på serier :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Zofia89
1

Tårtor! Helst gör jag smörgåstårtor för de är roligast att dekorera men olika sorters söta bakverk är också en stor passion =) bara jag kunde lära mig lite mer om att arbeta med sockermassa mm. =P Får se på hösten om det går nån kurs =)