Annons:
Etikettskönhet-och-mode
Läst 845 ggr
[mela123]
3/18/18, 4:36 PM

vit tröja bh

Har köpt en vit tröja den är inte direkt see through då tyget är ganska "tätt/tjockt" men tror kanske en svart bh kmr synas under? gillar mest min svarta bh dock.. har en röd också - ja jag äger bara två bh;ar 😃googlade o läste en röd bh inte syns alls under vita kläder, vad har ni om ni har vit tröja?

Annons:
Kirnzy
3/18/18, 4:39 PM
#1

Jag bryr mig inte om färgen på min bh, oavsett om tröjan är vit eller ej. Om du har tröjan hemma så är det väll bara att testa och se om en svart bh syns? Generellt brukar ju "hudfärgade" bh-ar synas mindre/inget alls under vitt. (Brun-grå-rosa/röd, och liknande färger)

[mela123]
3/18/18, 5:03 PM
#2

tänkte bara om det ser fult ut om det syns under? om vad folk rent generellt tycker kanske blir tvungen o köpa en ny bh haha. men får testa

Surpan
3/18/18, 5:20 PM
#3

Jag klarar inte av om bh:n syns genom tyget. Brukar köpa t-shirts på herravdelningen för de brukar vara tjockare. Annars har jag ett linne under tröjan om den inte är tillräckligt tjock.

/Surpan

[134643]
3/18/18, 5:41 PM
#4

Jag tycker att en vit eller hudfärgad bh är en bra investering, speciellt bra om banden är avtagbara också.

[mela123]
3/18/18, 5:44 PM
#5

när jag googlade kom flera resultat upp om att en röd bh skulle vara det som eg syntes minst under en vit tröja vet inte varför eller om de stämmer X)

[134643]
3/18/18, 5:46 PM
#6

#5 Spännande! Någon som har en röd bh som kan offra sig för vetenskapen? ;)

Annons:
emeliiiiieee
3/18/18, 6:05 PM
#7

hade röd bh under min kritvita studentklänning, syntes inte ett dugg :D

Scorpio97
3/18/18, 6:23 PM
#8

När jag har testat tycker jag vit BH syns mindre än röd eller svart. Har inte provat med någon annan färg. Köper inte t-shirtar som är väldigt genomskinliga, men är det bara lite tycker jag inte det gör något. Jag håller med #3 om att herr-tröjor brukar vara bättre på den punkten. 

Jag har oftast vit BH under vita genomskinliga tröjor. Men är tröjan inte alls genomskinlig eller bara pyttelite så har jag vilken färg som helst :)


//Jessie

[Tuulikki]
3/19/18, 4:13 PM
#9

Röd eller "nude" (alltså så nära din egen hudfärg du kan komma) syns minst under vita kläder. Vita BH:ar lyser ofta igenom under en vit t-shirt.

Upp till toppen
Annons: