Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 652 ggr
Rosen82
2020-06-30 19:27

Svarta prickar

Satt och åt för en liten stund sedan och trodde jag hade fått två fästingar på insidan av låret. Upptäckte att så var det inte utan det var 2 små blodblåsor tror jag? Tog bort dom så jag kunde vara säker på att det inte var fästingar. Någon annan som fått små blodblåsor på insidan av låret om det nu är det. Och varför på det stället och nu? Om det inte är blodblåsor vad tror ni då det är? Säkert fel forum men jag chansar

Annons:
Chinesecrestedlover
2020-06-30 20:34
#1

Inte jag… men min förra hund (nakenhund) hade små svarta blodfyllda blåsor ibland. Tog bort de och han blödde då ganska länge, men de kom ofta tillbaka efter ett tag (alltid på samma ställe). Vet dock inte vad det var eller varför han fick så. Hoppas någon annan kan svara dig angående det.

[Henry Norrström]
2020-08-04 18:02
#2

Alla förändringar som blodpåsar o utslag skall du vänta med en vecka eller så, finns dom kvar o återkommer skall du söka läkare. Vet ej hur gammal du är men när man växer så kommer många symtom som man inte behöver bry sig om. Har du besvär av detta så sök läkare. Hud o kön på ett sjukhus kan hjälpa dig om det består. Kan vara hormoner också beror på hur gammal du är. De försvinner med tiden.

Var inte orolig.

Henry

Upp till toppen
Annons: