Annons:
Etikettsexualitet
Läst 1502 ggr
måndagsbarn
6/17/20, 6:15 PM

Känner inget under samlag / Tips på ställningar

Hej!

Det är tråkigt nog så att jag känner NOLL, vid penetrerande samlag med min pojkvän. Han är inte jättevälutrustad, så har troligtvis en del med saken att göra. Har legat med andra killar tidigare som var lite ja.. större, och det kändes verkligen, i positiv bemärkelse. Men nu… ingenting. Märker inte ens om den är inne eller inte. Så min fråga är; finns det några särskilda ställningar, som gör att det känns mer för kvinnan? Vet att man kan lägga en kudde under rumpan, så ska testa det, men tänkte om det fanns några ytterligare.

Tack på förhand! ❤️

Annons:
Anonymos
6/22/20, 6:51 PM
#1

Jag tänker att rida kan vara ett bra alternativ där mannen kan komma längre in i en. Alternativet är också att stimulera klitoris! Jag är en sån som aldrig njuter av att få något infört i mig men med klitoris blir allt mycket bättre.

/Anonymos

Honestyisdead
7/12/20, 10:46 PM
#2

Bakifrån kanske, eller rida.

[Henry Norrström]
8/4/20, 6:29 PM
#3

Hera kommer att bli ledsen över att jag skriver här. Är man riktigt blöt så känns det kanske mindre, "klit" sitter på utanför o det är där du känner det bästa. Storleken är nog mer om den kommer åt "klit" för det är där som ger dig känslan, av erfarenhet. 

Ni får laborera med ert sexliv o hitta det ni finner är skönt för er båda.Det finns hur mycket som helst, fantasin sätter inga gränser.  Lyssna på varann o var ödmjuka bara o acceptera era önskemål.

Henry

Maria
8/4/20, 8:27 PM
#4

#3 Det är inte bara Hera som tycker det är ledsamt att du har noll känsla vilka trådar du bör skriva i och vilka du bör låta bli att kommentera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Devya]
8/4/20, 9:13 PM
#5

#4 Håller med fullständigt.

vendelay
8/7/20, 11:19 PM
#6

#3 "klit"? 😂 Varför citationstecken? Klitoris är inget fult ord 😃

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Upp till toppen
Annons: