Annons:
Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 496 ggr
Fridaaaa
2020-06-03 08:37

Flytningar bland annat

Jag har problem med flytningar i perioder - vilket jag tycker är jobbigt.
Någon som har bra tips? (luktar ingenting). Främst efter sex - återkommer oftast efter det, varar 2-4 dagar.

Samt när jag har sex  - blir jag ibland alldeles för våt, vilket jag tycker är jobbigt.
Hjälper inte att hålla på att torka - tar liksom bort lusten tillslut. 
Går det att göra något åt det? 

Känns som att kroppen spelar spratt sedan jag fick barn.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Wizbot
2020-06-03 10:06
#1

Tro mig, den dag du får östrogenbrist av någon anledning antingen menopaus eller annat så kommer du se detta som ett lyxproblem. Flytningar och våthet som inte luktar illa är bara ett tecken på välhälsa och skyddar ditt underliv mot både uttorkning, skador och infektioner så motarbeta det inte! Finns ingen anledning till att torka under sex, sölar det ner sängen för mycket kan man lägga en handduk under istället. Läcker flytningar igenom kläder kan man antingen använda trosskydd eller prova en menstrosa som är vattentät. Men försök inte få kroppen att sluta producera det!

Fridaaaa
2020-06-03 12:40
#2

#1 Jag har haft problem när jag inte blivit våt, så vet hur det kan vara.

Eftersom det förstör under sex, så jo finns det anledning, för MIG förstör det. Sedan hur andra  känner och upplever - får stå för dem. Alla tycker inte likadant.

Jag har inte haft problem med massa flytningar på detta sättet sedan innan efter sex, utan kommit i år. Och sover alltid utan trosor och på morgonen är det fltningar i sängen (nej vill inte sova med trosor, behöver andas), och under sex när det blir så vått, tappar det mycket känsel och så för mig, har ingenting med kladdet att göra, utan att det blir mindre skönt för mig

inte ute efter att ta bort det utan minska det
Haft mindre innan och ändå hälsosamt , så nej behöver inte betyda det

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anonym
Anonym
2020-06-03 14:45
#3

Kan det vara Svamp som du har? Jag hade inga andra symptom än rikligare flytningar och de luktade inte ens eller såg särskilt ovanliga ut men tydligen hade jag ändå Svamp. Efter behandlingen fick jag betydligt mindre flytningar, knappt något alls.

Fridaaaa
2020-06-03 14:59
#4

#3 Nej ingen Svamp. Detta kommer efter sex oftast, och kollat och inte varit svamp

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

NoEnd
2020-06-03 21:20
#5

Kollade du upp så du inte hade Bakteriell vaginos?

Upp till toppen
Annons: