Menscykeln och Mensskydd

Ägglossning

2020-05-10 11:56 #0 av: Mickan93

Är det någon mer än jag som ibland känner av sin ägglossning och ibland inte? Förra månaden när jag fick ägglossning trodde jag , jag skulle spy, medan denna gång har jag inte känt av den alls. Jag ska ha mens i slutet på nästa vecka, början på nästnästa

Anmäl
2020-05-10 12:06 #1 av: Maleficum

Jag brukar känna av ägglossning speciellt när den sker på höger sida (har för många år sedan haft cysta där).

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2020-05-10 12:54 #2 av: Mickan93

Kanske samma för mig , vissa månader känner jag ingenting och vissa månader känner jag mig som en klubbad säl

Anmäl
2020-05-10 13:19 #3 av: Hera

Har aldrig känt av det.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2020-05-10 13:23 #4 av: Lia

Jag känner av det varje gång på höger sida, varannan gång på vänster. Ja ungefär då. Kan inte ens gå på toa då så det är ju lagom kul.

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2020-05-11 14:30 #5 av: Mickan93

jag vill inte bli gravid. vi hade sex, han hade glömt kondomer så att han var aldrig inne i mig och han kom inte. ska jag vara orolig?

Anmäl
2020-05-11 14:40 #6 av: Hera

#5 Om han aldrig var inne i dig kan du inte bli gravid. Vet man inte sådan basal fakta bör man inte ha sex.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2020-05-12 16:13 #7 av: Mickan93

du.... hera. jag vet DET, men man kan överanalysera. du behöver faktiskt inte ha en tyken ton för det. Eller hur? :) 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.